عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از پیشکسوت با اخلاق مجموعه آبی

علی خطیر و مهدی حاج محمد

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) با حضور در بیمارستان پارس به عیادت مهدی حاج محمد، پیشکسوت خوشنام فوتبال ایران رفت.

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی، دکتر علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) به اتفاق برخی معاونین و مدیران باشگاه بر بالین مهدی حاج محمد، ستاره سال های دور مجموعه آبی حاضر شد و برای این پیشکسوت ارزنده خانواده بزرگ استقلال آرزوی سلامتی و بهبودی کامل کرد.

دکتر خطیر با یادآوری پاس گل ماندگار مهدی حاج محمد در اولین فینال آسیایی استقلال که به اولین قهرمانی آسیا و کسب اولین ستاره آسیایی انجامید، این پیشکسوت خوشنام استقلال را از مفاخر تاریخ باشگاه نامید که اخلاق و فوتبالش زبانزد بود و می تواند الگوی رفتاری، اخلاقی و فنی نسل جوان باشد. 

همچنین مهدی حاج محمد با مرور خاطرات دوران بازی خود، از ریشه باشگاه استقلال و تاریخ پرافتخار مجموعه آبی گفت و دلایل خداحافظی زودهنگام خود از دنیای فوتبال و بازیگری را بازگو کرد.این پیشکسوت با اخلاق استقلال از تلاش های مدیرعامل باشگاه برای ساختار سازی در استقلال و از عملکرد دکتر علی خطیر قدردانی کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی حاج محمد قول گرفت پس از پوشیدن لباس عافیت برای دیدار مجدد در باشگاه استقلال حاضر شود و این باشگاه را خانه پیشکسوتان نامید.

اخبار باشگاه استقلال تهران 

   

  


  

مطالب مرتبط:

باشگاه استقلال مشکل مالیاتی را برطرف کرد؛ یک مانع دیگر از سر راه دریافت مجوز حرفه ای برداشته شد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آقای گزارشگر! نمره بیرانوند ۲۰ است/ اول دوتا شیرجه بزنید بعد از دروازه‌بانی ایراد بگیرید

س فوریه 6 , 2024
سرویس ورزش مشرق - بهروز سلطانی دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با مشرق، درباره اظهارات روزهای اخیر برخی گزارشگران درباره عملکرد علیرضا بیرانوند، همچنین انتشار برخی آمار درباره نمره پایین این دروازه‌بان در دیدارهای اخیر مقابل سوریه و ژاپ...