عنایتی ادعای سعادتمند را تکذیب کرد

به گزارش مشرق، روز گذشته کانال رسمی باشگاه استقلال نوشت:"با پیگیری احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال طی قراردادی زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی به مدت یک فصل به صورت انحصاری به اجاره این باشگاه درآمد. زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی با کیفیت بسیار بالا و به صورت انحصاری در اختیار این تیم است."

بیشتر بخوانید:

خبری از محقق شدن وعده‌های سعادتمند نیست

اما این پایان ماجرا نیست و رضا عنایتی مهاجم سابق استقلال و سرمربی فعلی تیم سرخپوشان پاکدشت امروز ادعای استقلالی ها؛ مبنی بر اختصاصی بودن زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی را رد کرد.

عنایتی در این باره گفت: "این که چرا مسوولان استقلال گفته اند زمین شماره 2 آزادی را به صورت انحصاری در اختیار گرفته اند را من نمی دانم ولی ما تا پایان فصل آینده با این مجموعه قرارداد داریم و تمرینات مان را هم در این مجموعه پیگیری می کنیم. اتفاقا مسوولان این مجموعه روز گذشته با باشگاه  تماس گرفتند و به ما اطمینان دادند مشکلی بابت برگزاری تمرینات سرخپوشان وجود ندارد. ما به طور قطع تمرینات مان را در این مجموعه ورزشی استارت می زنیم."

منبع:فوتبالی

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رسن: هرگز برای استقلال بازی نمی‌کنم

ی آوریل 26 , 2020
به گزارش مشرق، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در جدیدترین اظهارات خود عنوان کرد که به خاطر احترام به هواداران پرسپولیس هرگز در آینده استقلال رقیب سنتی سرخ پوشان را برای بازی انتخاب نمی کند. بیشتر بخوانید: هافبک ‌پرسپولیس نامزد بهترین لژیونر عراق +ع...