علی دشتی: می دانم پیراهن تیم بزرگی را بر تن کرده ام؛ استراماچونی در تمرینات بسیار خوش اخلاق است

علی دشتی

هافبک نفوذی جدید استقلال گفت: برای حضور در استقلال باید فشار زیادی را تحمل کنم و به خوبی می دانم که پیراهن تیم بزرگی را بر تن کرده ام.

به گزارش استقلال نیوز، علی دشتی از جمله خریدهای جدید استقلال است که به تازگی و در لیگ نوزدهم پیراهن تیم را بر تن خواهد کرد، در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه درباره تجربه حضور در استقلال صحبت هایی عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* تجربه حضور در استقلال؟

استقلال متفاوت از تجربه های قبلی من است و کسی که استقلال را انتخاب می کند باید همه چیز از جمله هواداران پر شمار و انتظارات آنها را در نظر بگیرد. برای حضور در استقلال باید فشار زیادی را تحمل کنم و به خوبی می دانم که پیراهن تیم بزرگی را بر تن کرده ام.

* تجربه کار با استراماچونی؟

ایشان مربی بسیار خوب و سطح بالایی هستند و مربی بدنسازی بسیار خوبی داریم. بازیکنان فهمیدند که کادرفنی خوبی داریم و با ایشان مطمئنا اهداف بزرگی را دنبال می کنیم. او در تمرینات بسیار خوش اخلاق است و اعضای کادرفنی نیز با بازیکنان رابطه خوبی را ایجاد کردند. فعلا تمرکز کار تیم روی مسائل بدنی و آمادگی بدنی است و امیدوارم روند خوبمان در تمرینات را ادامه دهیم.

* گلزنی در دیدار دوستانه روز دوشنبه؟

بازی دوستانه در فصل بدنسازی واقعا سخت است زیرا بدن ها آماده نیست. از عملکرد خودم خیلی راضی نیستم زیرا هنوز هماهنگ نیستم و البته همه تیم فشار بدنی زیادی را تحمل می کنند. امیدوارم بتوانم در لیگ برتر و مسابقات اصلی خیلی زود گلزنی کنم. می دانم که در استقلال بازیکنان خوبی حضور دارند و حضور بازیکنان خوب در یک پست می تواند به پیشرفت بسیار کمک کند.

* صحبت پایانی؟

همه تیم و اعضای کادرفنی تلاش می کنند تا فصل خوبی را برای باشگاه و هواداران رقم بزنیم و نتایجی کسب کنیم که باعث خوشحالی آنها شود.

    

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فرارآبی پوشان از خطر محرومیت

د جولای 1 , 2019
به گزارش مشرق، بدهی ۴۰۰ هزار دلاری باشگاه استقلال به پروپیچ این باشگاه را در خطر محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی قرار داد و طی هفته های اخیر به یکی از دغدغه های مهم مسئولان این باشگاه تبدیل شد اما حالا رقم بدهی آبی پوشان به مهاجم بلند قامت اهل آلبان...