علیرضا اکبرپور: استقلال عملکرد قابل قبولی در بازی اول داشت؛ استقلال قابلیت زدن گل‌های بیشتر هم داشت

علیرضا اکبرپور

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در بازی نخست عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست نتیجه بازی را به نفع خود به پایان برساند.

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال (تاج) در گفتوگو با میزان، در خصوص وضعیت استقلال پس از برتری مقابل مس رفسنجان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

*  استقلال مقابل مس رفسنجان بازی را کامل در اختیار داشت

اولین بازی فصل همیشه سخت است. مخصوصا در ۲۰ دقیقه اول که تیم‌ها باید بازی را کنترل کنند. به نظرم استقلال نیمه اول بازی را در دست داشت موقعیت هم خلق کرد اما نیمه دوم به مراتب بازی بهتری را از استقلال دیدیم که منجر به زدن دو گل هم شد.

 * استقلال عملکرد قابل قبولی در بازی اول داشت

استقلال فصل گذشته با سه دفاع بازی می‌کرد، اما مقابل مس با ترکیب ۲-۴-۴ بازی کرد که به نظرم این ترکیب هم جواب داد و بازیکنان به خوبی تاکتیک کادرفنی را در زمین پیاده کردند، هم دو گل زدند هم گلی دریافت نکردند که عملکرد قابل قبولی در بازی اول بود.

* استقلال قابلیت زدن گل‌های بیشتر هم داشت

زدن دو گل در دیدار اول خوب بود و اگر دیاباته هم می‌توانست در این دیدار گلزنی کند خیلی خوب می‌شد. به نظرم استقلال قابلیت زدن گل‌های بیشتر هم داشت و شروع امیدوارکننده‌ای در لیگ بیستم داشت.

 اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته اول لیگ برتر/ برد دلچسب استقلال مقابل مس؛ فکری پشت پنجره بسته از مس طلا ساخت!

ارسال شده در دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال به خاطر پادوانی محروم می‌شود؟

س نوامبر 10 , 2020
به گزارش مشرق، مقامات باشگاه استقلال این روزها بابت حل مشکل شفر، پرداخت طلب ازبکستانی‌ها و بازگشایی پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسیار خوشحال هستند و روند فوق را یک پیروزی مدیریتی برای خودشان تلقی می‌کنند که باعث شد سایه محرومیت از روی سر باشگاه عبور...