عجیب مثل فوتبال؛ سپاهان و قلعه‌نویی به هم رسیدند!

به گزارش مشرق، سپاهان در لیگ نوزدهم مانند لیگ هجدهم، مهم ترین رقیب پرسپولیس در کسب عنوان قهرمانی بود. آنها در لیگ هجدهم تا هفته پایانی شانس قهرمانی داشتند ولی در لیگ نوزدهم شاید بعد از دیدار برگشت پرسپولیس و سپاهان که باید در ورزشگاه بدون هوادار نقش جهان برگزار می شد ولی در نهایت شرایط مهیا نشد، و پس از آن سپاهان دیگر همان رقیب سرسخت نبود. شاگردان امیرقلعه نویی شروع بسیار خوبی در پساکرونا با پیروزی ۲ بر صفر مقابل گل گهر سیرجان داشتند ولی دو تساوی پیاپی از راه رسید و شکست مقابل تراکتور شرایط بسیار بدی را در اصفهان رقم زد.

ببینید:

عکس/ قرعه‌کشی لیگ برتر در فصل بیستم

پس از این مسابقات بود که طلایی پوشان در نقش جهان به پیروزی خفیف یک بر صفر مقابل نفت آبادان دست یافتند، ولی چند ساعت بعد امیرقلعه نویی با شوک عصبی مواجه شد و سه شکست مقابل استقلال، نساجی مازندران و دوباره استقلال (جام حذفی) به کار امیرقلعه نویی برای اولین بار در یک تیم با تلخی اینچنینی خاتمه داد و او ثانیه هایی از شکست دوم تیمش برابر استقلال سپری نشده بود که متن خداحافظی خود را از جمع زردپوشان اصفهانی و هوادارانش که فشار بسیار زیادی را روی او و تیمش در هفته های پایانی مسابقات وارد کرده بودند، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

برنامه کامل پرسپولیس برای لیگ بیستم

امیرقلعه نویی پس از جدایی، خیلی زود و بدون توجه به اینکه بلاتکلیفی استقلال او را دودل کند، گل گهرسیرجان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد و نماینده استان کرمان یکی از تیم هایی است که زیر نظر سرمربی جدید و کاربلد خود خیلی زود کارش را آغاز کرد و امروز که قرعه‌کشی مسابقات برگزار می‌شد، او در کیش آخرین روزهای آماده سازی تیمش برای لیگ بیستم را سپری می‌کند.

بی شک امیرقلعه‌نویی خوشحال‌ترین فرد از این قرعه است. گل گهر در هفته اول مسابقات لیگ برتر که از تاریخ ۱۲ آبان ماه آغاز خواهد شد، در سیرجان باید از سپاهان میزبانی کند و چه چیزی برای سرمربی سابق سپاهان که کارش در این تیم نیمه تمام باقی ماند، بهتر از این؛ او حالا انگیزه‌های زیادی برای بردن تیم سابقش دارد و در صورتی که این انگیزه به شاگردانش هم منتقل شود، روز سختی در سیرجان برای سپاهان رقم خواهد خورد.

در سوی مقابل هم البته محرم نویدکیا با تیمی که اکثر نفرات آن شاگرد امیرقلعه نویی بوده اند، رفته رفته در حال پیدا کردن فرم ایده آل بازی خود است. آنها حین قرعه کشی مسابقات لیگ بیستم، مصاف دوستانه با تیم همشهری را آغاز کرده بودند و بی شک شاگردان سابق امیرقلعه نویی و به خصوص محرم نویدکیا نیز انگیزه های خاص خودشان را برای بردن بازی هفته اول دارند تا با قدرت به استقبال لیگ جدید با شرایط جدیدی که در باشگاه پیش آمده، بروند.

محرم نویدکیا حین قرعه کشی مسابقات لیگ بیستم و در شرایطی که رضا فتاحی نماینده طلایی پوشان در مراسم بود، در حال مشاهده عملکرد شاگردانش در دیدار دوستانه با ذوب آهن؛ این قاب توسط نورویک آلاوردیان ثبت شده است

بی شک تمام نگاه ها در هفته اول به مصاف گل گهر و سپاهان جلب خواهد شد؛ جایی که محرم نویدکیا برای اولین مرتبه در لیگ مربیگری را مقابل امیرقلعه نویی آغاز خواهد کرد که بارها دعوت او را برای حضور به عنوان دستیارش در سپاهان رد کرد. این بازی را نباید از دست داد؛ چرا که فوتبال با دنیای عجیبش آن را به هوادارانش تقدیم کرده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قرعه شانس استقلال، ۴ میزبانی پیاپی

د اکتبر 12 , 2020
به گزارش مشرق، شاگردان محمود فکری علاوه بر اینکه در هفته های نخست دیدارهای چندان سختی در پیش رو ندارند ، در نیم فصل دوم نیز با قید قرعه چهار هفته ی پیاپی در ورزشگاه آزادی به دیدار حریفان خود خواهند رفت که در روزهای تعیین کننده نیم فصل دوم، شاگردان فکری...