عجیب‌ترین تمرین استقلال در تاریخ فوتبال!

به گزارش مشرق، آبی پوشان تهران بعد از تساوی ۲-۲ روز گذشته مقابل پیکان، امروز و از ساعت ۱۱:۳۰ تمرینات شان را در مجموعه ورزشی انقلاب انجام دادند.

آبی پوشان در حالی امروز تمرین کردند که خلوت ترین روز تاریخ این باشگاه بود. در فاصله بین استعفای امیرحسین فتحی و معرفی مدیرعامل جدید، این تیم عملا فاقد مدیر عامل است.

بیشتر بخوانید:

سرمربی استقلال چه کسی را تهدید کرد؟

جواد زرینچه سرپرست (سابق) این تیم که شب گذشته به صورت شفاهی استعفای خود را اعلام کرد و گفت در تمرینات حضور پیدا نمی کند، امروز به وعده اش عمل کرد و در محل تمرین حضور نیافت.

همچنین باتوجه به این که استراماچونی و دستیارانش نیز ایران را ترک کرده و تکلیف سرمربی این تیم هم هنوز مشخص نیست، آبی ها امروز در حالی تمرین کردند که عملا نه مدیر داشتند، نه سرپرست و نه مربی. این می تواند عجیب ترین تمرین یک تیم فوتبال باشد که امروز برای آبی های پایتخت اتفاق افتاد تا پکیج آنها تکمیل شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه استقلال

س دسامبر 10 , 2019
به گزارش مشرق، کامران منزوی عضو هیئت مدیره استقلال درباره انتخاب جانشین امیرحسین فتحی گفت: محمدحسین قریب یکی از گزینه‌های ما بود که اعلام کرد دیگر مسئولیت اجرایی برعهده نمی‌گیرد. در حال حاضر، علی فتح‌الله‌زاده گزینه اول هیئت مدیره است و گزینه‌های بعد ه...