طعنه ساپینتو به استقلالی‌ها

به گزارش مشرق، پس از ماجراهایی که در فینال جام حذفی میان استقلال و پرسپولیس به وقوع پیوست ریکاردو ستا پینتو از جمع استقلالی‌ها جدا شد و به اروپا برگشت تا هدایت تیم آپوئل قبرس را برعهده بگیرد. این مربی پرتغالی از روزپنجشنبه کارش را استارت زد و اتفاقاً در اولین پیغام ویدیوی خود برای هوادارانش و همچنین طرفداران آپوئل کنایه ای هم به استقلالی ها زد. او در بخشی از این پیغام با اشاره به امکانات خوبی که برایش در قبرس فراهم شده است، گفت: «اتاق کار من حالا تکمیل است و دیگر احتیاج ندارم برای تمرکز دنبال اتاقم بگردم. همه چیز در این اتاق برای من مهیا شده است.»

ریکاردو ساپینتو در روزهایی که سرمربی استقلال بود بارها از ضعف امکانات در کمپ حجازی گلایه کرد و حتی دوبار صراحتاً پیرامون این مسئله مصاحبه انجام داد و گفت اتاقی که میخواسته در اختیارش قرار نگرفته است و امکاناتی که میخواهد به طور کامل در کمپ ناصر حجازی فقید مهیا نشده اند.

البته به نظر می‌رسد در صورت عدم پرداخت مطالبات این مربی، به زودی کار استقلال و سرمربی پرتغالی فصل قبل این تیم به کمیته انضباطی فیفا کشیده شود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اخطار ۹۰۰هزار دلاری به استقلال و نگرانی در مورد وضعیت محبی و قائدی

ج ژوئن 23 , 2023
به گزارش مشرق، سرپرست باشگاه استقلال از اخطار مدافع برزیلی این تیم خبر داد. با اعلام حجت کریمی، راقائل سیلوا مدافع خارجی استقلال برای دریافت مطالباتش نوتیس داده است. قرارداد سیلوا با استقلال برای یکسال ۵۰۰ هزار دلار است که با جرائم، جمع بدهی باشگا...