صیادمنش: استقلال سود خوبی از انتقالم به فنرباغچه برد

به گزارش مشرق، الهیار صیادمنش در گفت و گوی تلویزیونی با اشاره به شرایط فعلی اش در تیم زوریای اوکراین اظهار داشت: خدا را شوک در بازی این هفته در لیگ اروپا برابر لستر ۱۰ دقیقه بازی کردم و یک گل زدن هرچند نمی توانیم صعود کنیم اما در حال حاضر شش امتیازی هستیم و این هفته مقابل براگا قرار خواهیم گرفت.

وی در مورد انتقالش از استقلال به فنرباغچه ترکیه و سپس زوریای ترکیه گفت: این حرف خیلی ها هنگامی که من استقلال را ترک کردم به من گفتند که خودت را به مصدومیت زدی تا به خاطر انتقال بازی نکنی اما واقعاً این گونه نبود و پس از آن در قطر به تمرینات استقلال اضافه شدهم که مصدوم شدم و در مجموع این فصل را از دست دادم و پس از آن به  ترکیه رفتم. حتی مسئولان استقلال می‌توانند بگویند که من خودم اصرار داشتم بازی کنم اما از ناحیه همسترینگ مشکل داشتم.

وی افزود: چند پیشنهاد داشتم اما به این جمع‌بندی رسیدیم که به ترکیه برویم و هم باشگاه از این انتقال سود خوبی برد. هر بازیکنی دوست دارد در فوتبال اروپا بازی کند. ۲ سال اول حضور در اروپا سخت بود اما رفته رفته شرایط بهتر شد.

مهاجم اسبق استقلال اضافه کرد: یا ۷۵۰ و یا ۸۵۰ هزار دلار از انتقال من به استقلال رسید.

وی تصریح کرد: در فنرباغچه شرایط سخت بود چرا که آنها بازیکنان گرانقیمتی می‌گیرند و بازی کردن در آن تیم سخت بود. از طرفی آنها چون به خاطر بازیکنان بزرگ هزینه‌های زیادی پرداخت کردم باید به آنها بازی دهند و نگاهی به جوانگرایی ندارند. من هم به زوریا آمدم به یک فصل و نیم به این تیم آمدم. اوکراین لیگ خوبی است و هر بازیکنی که عملکرد خوبی داشته باشد می‌تواند به تیم‌های خوب اروپایی برود.

وی در مورد شرایطش در زوریا اضافه کرد: من کمی دیر به زوریا اضافه شدم و این طبیعی بود که در اوایل حضورم کمتر به بازی گرفته شوم اما همین چند بازی که به عنوان ذخیره به میدان رفتم توانستم گل بزنم و امیدوارم رفته رفته به تیم اضافه شوم.

زاهدی: بازگشتم به فوتبال ایران برگشت رو به عقب بود

شهاب زاهدی دیگر لژیونر فوتبال ایران در فوتبال اوکراین  در مورد اظهار داشت: شرایط المپیک دونسک نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر است. امسال قالب تیم حفظ شد و کادر فنی هم عوض نشد. عملکردم خیلی خوب بود و تلاش می‌کنم تا بهتر از این هم بشود.

وی در مورد انتقالش به فوتبال اروپا گفت: زمانی که من در پرسپولیس بودم شرایط سخت بود. من از سطح پایین در فوتبال اروپا شروع کردم در ابتدا اوضاع سخت بود. من از همان ابتدا دوست داشتم به هدفی که دوست داشتم بروم.  

مهاجم تیم المپیک دونسک اظهار داشت: من از تیم زوریا، دیناموکیو و چند تیم ایرانی پیشنهاد داشتم اما موضوع اصلی رضایتنامه من بود. بازگشتم به لیگ ایران برگشت رو به عقب بود و سعی کردم همینجا بمانم. من الان ۸ گل هستم در رده دوم برترین گلزنان لیگ اوکراین قرار دارم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۸ آذر

س دسامبر 8 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۸ آذر ...