صدرنشینی استقلال با مدیریت و معجزه نکونام!

سرویس ورزش مشرق - تیم فوتبال استقلال توانست دیشب و در ورزشگاه آزادی تهران، با تک گل مهدی مهدی پور بر صنعت نفت آبادان غلبه کند تا در پایان هفته شانزدهم، همچنان در صدر باشد. این نتیجه برای تیمی که دچار یک سوء مدیریت آشکار مدیریتی است، نه یک نتیجه خوب که به یک معجزه می ماند. اما این معجزه را باید به نام چه کسی نوشت؟

در این زمینه بیشتر بخوانید:

استقلال در خطر/ به داد این تیم و هوادارانش برسید!

از عمد برای استقلال داستان درست می‌کنند که نتیجه نگیرد/ یک آدم بی‌سروپا می‌آید و می‌خواهد حرف بزند؛ بیخود می‌کند!

آنچه استقلال تا امروز پیموده، محصول جواد نکونام است که هم سرمربیگری کرده و هم مدیرعاملی آبی ها را. او صراحتا عنوان کرد که برای نتیجه نگرفتنش همه کار کرده اند و او با آنهایی که به ظاهر مدیریت باشگاه را برعهده دارند، در یک کشتی نیست. یک مرور ساده نیز نشان می دهد که خطیر و دوستانش، هر آنچه در توان داشته اند، برای شکست نکونام و تیمش کرده اند؛ البته به اذعان سرمربی تیم.

صدرنشینی استقلال با مدیریت و معجزه نکونام!
استقلال و نکونام در این فصل تنهای تنهایند؛ با مدیریتی که نشان داده در حد و اندازه این باشگاه نبوده و نیست ...

البته، این مطلبی به عنوان بی انتقاد بودن به نکونام نیست اما باید اعلام کرد که استقلال و هوادارانش، این فصل را با نکونام جلو آمده اند و اگر مدیرعاملی در باشگاه نبود، چه بسا اوضاع در هر زمینه بهتر و به سامان تر بود. این وضعیت را بایستی زنگ هشداری برای وزارت ورزش و نهادهای مسئول دانست که به ساماندهی آن بپردازند. این استقلال و هوادارانش، استحقاق مدیرانی در حد خود را دارند؛ نه آنکه سرمربی کار آنها را نیز انجام دهد!

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شان جایگاه سرپرستی استقلال را نابود کردند؛ مفسد اقتصادی روی صندلی منصور پورحیدری!

ش فوریه 17 , 2024
تصاحب سمت‌های مهم اجرایی باشگاه‌ها توسط برخی متهمین و محکومین به فساد و رشوه غم بزرگی است. به گزارش استقلال نیوز، سال‌هاست جایگاه رفیع  باشگاه استقلال(تاج)را با انتخاب آدم‌های کوچک و محفلی نابود کرده‌اند، در آخرین نمونه‌ها، فردی کاملا بی‌...