صبر و تحمل هواداران استقلال کم شده است

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر و انتقادها از عملکرد این تیم اظهار داشت: همانطور که کادر فنی گفته بود، ایرادات باید برطرف شوند و به همین دلیل باید صبر کرد. برای بر طرف کردن ایرادات، نیاز به زمان و صبر است.

بیشتر بخوانید:

فریبا: نمی‌توان از فکری ایراد گرفت

وی در ادامه افزود: اگر تبعیضی برای برخی حریفان استقلال صورت می‌گیرد، باید به خودمان نگاه کنیم و ببینیم ما چه کار کرده‌ایم. آیا ما آنقدر قوی بوده‌ایم با این تبعیض‌ها مبارزه کنیم؟! متأسفانه تصمیمات اشتباه در این چند سال، استقلال را عقب انداخته است، با این حال زندگی ادامه دارد، باید تحمل کرد و رو به جلو پیش رفت. 

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه چه پیشنهادی برای بهتر شدن وضعیت آبی‌پوشان دارد، گفت: پیشنهادی ندارم، چون‌ سر تمرین نیستم که بدانم وضعیت به چه صورت است. فقط می‌دانم صبر و تحمل هواداران کم شده است و امیدوارم همه چیز به جای اول خود بازگردد.

پاشازاده با تأکید بر اینکه باید به کادر فنی استقلال فرصت داده شود، تصریح کرد: اینکه بیرون گود بنشینیم و بگوییم‌ لنگش کن، کار درستی نیست.‌ نباید نسنجیده صحبت کرد. همه ما دلسوز استقلال هستیم و می‌خواهیم این تیم روز به روز بهتر شود. هواداران و پیشکسوتان باید صبر و تحمل داشته باشند. اگر کادر فنی کمکی خواست، باید انجام دهیم، وگرنه نباید سوهان اعصاب شویم و هر کسی برای خودش اظهارنظر کند.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “صبر و تحمل هواداران استقلال کم شده است

  1. سلام
    جناب فکری .ما تمام مشکلات تیم را میدانیم. اما این دلیل نمیشه که این تیم اولا خیلی ترسو بازی کند.
    بعدش یا ما پیر شدیم وفوتبال یادمان رفته. یا تیم فکری یک ریتم مشخصی برابازی ندارد.هرچی نگاه می کنم نمی تونم. باچه تاکتیکی میخواهی به دوازه حریف برسی.
    شده همان علی اصغری زمان سابق.بعصی وقت ها شانسی تیم تو۱۸ قدم به مهاجم میرسه.
    شما بگو چندتا توپ سالم به مهاجمان رسیده تا گل کنند.
    دا ری بااین سبک بازی کردن ارسلان را هم می فرستی پیش تبریزی.قائدی که شده کبریت بی خطر.هشت هفته ازلیگ رفته دیگه بهانه برای نا هماهنگی وجود نداره.
    مطمئن باش اگه ازبچه ها کارنکشی .باخت شما به گل گوهر حتمی است.
    زنگ خطر.زنگ خطر.زنگ خطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استعفای عضو هیات مدیره استقلال پذیرفته شد

ی دسامبر 20 , 2020
به گزارش مشرق، هادی زبده چندی پیش استعفای خود را از هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد و این استعفا توسط وزارت ورزش و جوانان پذیرفته شد.زبده با تایید این خبر گفت: بنده حدود 10 روز پیش این استعفا را تنظیم کردم و به خاطر مشغله کاری و مشکلات شخصی نت...