صالح مصطفوی: در مورد قائدی زیاده‌گویی نمی کنم؛ در تیم‌های کمونیستی هم دستمزد همه بازیکنان یکسان نیست

صالح مصطفوی

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: در تیم‌های کمونیستی همه بازیکنان به یک اندازه پول نمی‌گیرند و با هر بازیکنی براساس توانایی‌هایی که دارد قرارداد امضا می‌شود.

به گزارش استقلال نیوز، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) مقابل باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران در مورد نقل و انتقالات این باشگاه، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

مصطفوی: در تیم‌های کمونیستی هم دستمزد همه بازیکنان یکسان نیست/قائدی یکی از برترین وینگر‌های آسیاستمصطفوی: در تیم‌های کمونیستی هم دستمزد همه بازیکنان یکسان نیست/قائدی یکی از برترین وینگر‌های آسیاستمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در تیم‌های کمونیستی هم دستمزد همه بازیکنان یکسان نیست و هر بازیکنی بر اساس شرایط و توانایی‌هایش دستمزد می‌گیرد.
مصطفوی: در تیم‌های کمونیستی هم دستمزد همه بازیکنان یکسان نیست/قائدی یکی از برترین وینگر‌های آسیاستبه گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صالح مصطفوی 

* وضعیت نقل و انتقالات؟

یکسری از بازیکنان اصلی و مهم هستند که قرارداد آنها تمدید می‌شود و بازیکنان دیگر هم با نظر فرهاد مجیدی جذب می‌شوند.

* شایعه جذب پریرا؟

تا قرارداد بازیکنی ثبت شود باشگاه از طریق رسانه‌های رسمی خود اعلام می‌کند. با خیلی از بازیکنان صحبت و مذاکره می‌شود اما تا کار نهایی نشده درست نیست که نامی از بازیکنی بیاوریم.

* وضعیت جذب جلالی؟

اسمی از بازیکنی نمی‌آوریم با خیلی از بازیکنان در حال مذاکره و صحبت هستیم.

* وضعیت مهدی قائدی و اینکه گفته می‌شود او در تمرین تیم اماراتی شرکت کرده است؟

بارها و بارها فرهاد مجیدی در مورد مهدی قائدی صحبت کرده است اگر من حرف بزنم زیاده‌گویی می‌شود. قائدی یکی از 3-4 وینگر برتر آسیا است و هر مربی آرزو دارد که او برای تیمش بازی کند.

* ظاهراً قرار است به بازیکنان براساس درجه‌بندی دستمزد پرداخت شود؟

من این را از شما می‌شنوم اما در تیم‌های کمونیستی همه بازیکنان به یک اندازه پول نمی‌گیرند و  با هر بازیکنی براساس شرایطی که داشته و توانایی‌هایی که دارد قرارداد امضا می‌شود اما باید اعتراف کنیم که لیگ ما تولیدکننده نیست و تولید ستاره در این لیگ کم است دلیلش هم عدم توجه کامل به تیم‌های پایه و عدم سرمایه‌گذاری در آکادمی باشگاه‌ها است.

* شایعه حضور شما در تیم ملی؟

من فقط در مورد استقلال صحبت می‌کنم و با باشگاه استقلال قرارداد دارم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

حیا کن، رها کن علیه مددی مقابل باشگاه/ مجیدی در مورد نقل و انتقالات افشاگری کند!

آقای مجیدی، هوادار را از سردرگمی نجات بده!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد نوری در گفت وگو با استقلال نیوز/ چرا همیشه برای پرسپولیس پول هست اما برای استقلال نیست!؟

ی آگوست 22 , 2021
پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: امیدوارم همانطور که هواداران از فرهاد مجیدی حمایت کردند، مجیدی هم از هواداران حمایت کند و بازیکنانی با شرایط مطلوب برای تیم در نظر بگیرد. محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار خ...