صادقی: نبود تماشاگر به نفع ماست

به گزارش مشرق، ابراهیم صادقی سرمربی سایپا، در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما در تلاشیم تا بتوانیم رتبه‌ خود را بهبود ببخشیم. ما در این مدت تمرین خوبی داشتیم و بازی‌ها دوستانه خوبی برگزار کردیم و حریف سرسختی برای استقلال خواهیم بود.

او در خصوص عملکرد داوری و در خصوص نگرانی‌هایی که در خصوص داوری وجود دارد گفت: به نظر من داوران قشر زحمت کش و مظلوم فوتبال هستند. ما در نیم فصل اول اشتباهات داوری زیادی داشتیم اما نگران تیم داوری نیستیم.

بیشتر بخوانید:

خبر بد برای استقلالی‌ها

سرمربی سایپا درباره مصدوم تیمش گفت: بازیکن مصدوم تیم ما امیرحسین حسین‌زاده است.. وقتی ۷۵ روز تعطیل است و قرار است که در ۴ هفته بازیکنان را آماده کنیم، چنین مسائلی پیش می‌آید. من مطمئن هستم که این بازیکن زود به جمع ما برمی‌گردد.

سرمربی سایپا درباره مصاف تیمش مقابل استقلال گفت: استقلال همیشه تیم بزرگی است و ما تلاش می‌کنیم فوتبال خوبی ارائه کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. ما همیشه بازی کردن جلوی تماشاچی را دوست داریم. نبود تماشاچی به نفع ماست اما ما دوست داریم این بیماری به پایان برسد و تماشاگران به استادیوم بازگردند.

او درباره مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از بازیکنان تیمش گفت: من اسمش را نمی‌توانم بگویم. ما ۴ مرحله تست دادیم که بار آخر این بازیکن به کرونا مبتلا شد. او علائم ظاهری برای این بیماری نداشت و امیدوارم که او زود به شرایط سالم برگردد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجیدی مخالف سفر دیاباته بود

ی ژوئن 28 , 2020
به گزارش مشرق، مجید نامجو مطلق مربی تیم استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل سایپا در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ تیم ما حدود ۷۰ روز تمریناتش تعطیل بود و ما باید در چهار هفته تیم را به شرایط ایده‌آل می‌رساندیم.  اگر شرایط عادی ...