شکوری: در برنامه فوتبال برتر کُری نخواندم

به گزارش مشرق، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس پس از حضور در فدراسیون فوتبال مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید؛

*امروز صحبت‌های خوبی در فدراسیون فوتبال انجام شد و امیدوار هستیم برای دیدار دربی که یک مسابقه مهم برای ما است، داوری به شکلی باشد که عدالت رعایت شود و حق دو تیم را بدهند.

بیشتر بخوانید:

دربی بدون تماشاگر بازی دوستانه است

*تیم ما چهار سال پشت سر هم قهرمان شده و اینکه تعدادی از باشگاه‌ها متحد شوند تا جلوی ما را بگیرند، وجود دارد و نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد ولی ما از فدراسیون و متولی فوتبال می‌خواهیم تا عدالت رعایت شود.

*هواداران و خود ما تا یه حدی صبر داریم. ما به دنبال رعایت عدالت هستیم ولی یک سری اتفاقات می‌اُفتد و مشکلاتی وجود دارد که مشخص است. امیدوار هستم دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم و ببینیم که عدالت رعایت می‌شود.

*تیم ما همیشه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ و داوران احترام گذاشته و می‌دانیم داوران می‌خواهند بهترین قضاوت را داشته باشند، اما طی دو، سه هفته اخیر اتفاقاتی افتاده داوری‌ها به سمت یک تیم خاص بوده است. ما فقط به دنبال عدالت هستیم و اینکه نتایج درون زمین با همت بازیکنان اتفاق بیفتد.

*کُری‌خوانی باید در حد و اندازه خودش باشد. من در برنامه فوتبال برتر کُری نخواندم و واقعیت‌ها را گفتم. اینکه ۱۶ تیم تلاش می‌کنند تا یک سهمیه بگیرند، قطعا خوشحال هستند و این موضوع کُری‌خوانی نیست.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “شکوری: در برنامه فوتبال برتر کُری نخواندم

  1. سلام
    ازحالا تمام کادر پرسپولیس شروع کردن به چرندیات درمورد داوری .که داوررا مجاب کنند .تا برای استقلال پنالتی نگیرد.مثل اینکه ما خیلی ازداوری سود برده ایم.
    بازی با اراک پای قائدی وسط دوتا پاهای دوازه بان است با دست شکمش راگرفته وکامل مانع رسیدن مهاجم به ثوپ است.من نمی دانم پنالتی شاخ دارد یا گوش.اصلا داور پشت دروازه ازیک مترسک هم کمتراست.انگارهم کوراست هم کر.پرسپولیسی ها اینها را ندی ن.تویک بازی دوتا پنالتی مسلم براما نگرفتن.دیگه شما شروع به شیطنت نکنید.چون نیا زی نیست.ما فقط عدالت را میخواهیم .رعایت کنند نه بیشتر نه کمتر .این نمونه را که براتون گفتم .این دیگه اشتباه داوری نیست.۶تا چشم داوری داره نگاه می کنه.کمک داور.داور پشت دروازه که صحنه درست روبروی چشمش بود.حالا تازه بگیم داوروسط ازپشت ندیده ۴تا چشم دیگر کور بو دن. پس مردم حق دارن شک کنند.با زی با اصفهان ازکره ماه هم معلوم بود که توپ به دست با زی کن خورد.پس دیگه شما لنگی ها دست از چرت وپرت بردارید شما هم که داوررا موجاب نکنید.خود به خو د مجاب است.ترا به خون امام حسین هرکه می دونه این مطلب را نشر بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علی امینایی: پتانسیل قهرمانی داریم/ محمد حسین فلاح: حضور مدیران به ما انگیزه مضاعف داد

پ ژانویه 7 , 2021
گلزنان تیم فوتبال امید استقلال پس از داربی امیدهای پایتخت گفتند: خواستیم با این نتیجه از زحمات کادر فنی و مدیریت تشکر کرده باشیم. به گزارش استقلال نیوز، علی امینایی مهاجم تیم رده امید استقلال و زننده گل نخست این تیم به پرسپولیس، در گفت‌وگ...