شکست استقلال خیلی به من چسبید

به گزارش مشرق، سعید غلامعلی بیگی بعد از پیروزی مقابل استقلال در ضربات پنالتی در جام حذفی در مورد اینکه چند ضربه سر در بازی زدی اظهار داشت: ۴۰-۵۰ سر زدم فشار بازی زیاد بود و به دو تیم خسته نباشید می‌گویم و از اینکه با پیروزی میدان را ترک کردیم خوشحالم. توانستیم بعد از ۲ سال که هواداران‌مان به ورزشگاه آمدند آنها را خوشحال کنیم.

وی در مورد گل آرمان رمضانی که از سوی داور مردود شد، عنوان کرد: لحظه‌ای که آرمان برخورد کرد داور گفته که او قبل از زدن سر مدافع ما را با دست هل داده است و هرچه او تصمیم بگیرد است. روی ما هم خطا می‌شد و داور خطا نمی‌گرفت با این حال داوری خوبی بود. این برد به من خیلی چسبید بعد از ۲ سالی که از سایپا به نساجی آمدم یکی از بهترین روزهای فوتبالی‌ام بود. امیدوارم در نیمه‌نهایی هم پیروز شویم و به فینال برسیم تا قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خنده‌دار است مدعی قدرت اول آسیا VAR ندارد

س آوریل 12 , 2022
به گزارش مشرق، عارف غلامی پس از شکست استقلال مقابل نساجی در جام حذفی اظهار داشت:  صحبت‌هایم را با عذرخواهی از هواداران استقلال شروع می‌کنم به شخصه فکر می‌کنم باید در ۹۰ دقیقه کار را تمام می‌کردیم اما بازی خیلی فشرده بود موقعیت‌های زیادی هم داشتیم ...