شوک به نکونام در آستانه آغاز لیگ

به گزارش مشرق، استقلال در حالی از انتهای هفته آینده باید فصل جدید پیکارهای لیگ برتر را شروع کند که جدا از بحث کمبود بازیکن و عدم تحرک لازم در فصل نقل و انتقالات، جواد نکونام حالا با یک مشکل دیگر هم دست و پنجه نرم می‌کند. معضلی که شاید موجب شود این تیم در هفته‌های آغازین فصل سه بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد.

مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان به واسطه مصدومیت احتمال دارد تا انتهای هفته جاری نتوانند به تمرینات تاکتیکی اضافه شوند و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد به احتمال فراوان مسابقه هفته اول مقابل صنعت نفت در آبادان را از کف خواهند داد. همچنین اگر شرایط آسیب‌دیدگی آن‌ها به گونه‌ای باشد که زمان حضورشان در تمرینات را به تعویق اندازد، بعید است که نکونام بتواند از وجود این دو بازیکن در ترکیب ثابت مقابل ملوان که دومین حریف استقلال در لیگ بیست‌وسوم تلقی می‌شود و با مهدی تارتار، سرمربی پرسپولیسی خود به مصاف آبی‌پوشان می‌آید، استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

"مهری" بعد از جلسه با نکونام به تمرین استقلال بازگشت

به این نفرات باید سعید مهری را هم اضافه کرد که اگرچه این روزها به احترام جواد نکونام در تمرین حاضر می‌شود اما هنوز تکلیفش با استقلال مشخص نیست و قطعا تا وقتی مهری قرارداد نبندد، در تمرینات پرفشار شرکت نمی‌کند و جواد نکونام نمی‌تواند روی او به عنوان یکی از مهره‌های خود حساب باز کند. اگر مهری هم کارش به درازا بکشد و نتواند در تمرینات تاکتیکی نقش فعالی ایفا کند، شاید علاوه بر هفته اول، بازی دوم استقلال را هم از دست بدهد.

البته برخی دستیاران جواد نکونام معتقدند اگر مهری تا پایان همین هفته هم قراردادش را ثبت کند، شرایط جسمانی او به گونه‌ای است که شاید از همان هفته اول بتوان او را به میدان فرستاد و وضعیتی کاملا متفاوت با سهرابیان و محمدی دارد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باشگاه الاهلی تکلیف قایدی را مشخص کرد

ی جولای 23 , 2023
به گزارش مشرق، مهدی قایدی که که ابتدای فصل گذشته به صورت قرضی از باشگاه شباب الاهلی به استقلال پیوست، برای ادامه حضور در جمع آبی‌پوشان تهرانی به مجوز باشگاه اماراتی نیاز داشت. بنابراین با آمدن جواد نکونام، این سرمربی از مدیران باشگاه خواست تا قایدی ...