شرایط میزبانی تراکتور به سود استقلال تنظیم شد

به گزارش مشرق، دیدار آخر دور رفت استقلال در حالی در تبریز برگزار می شود که مرکز استان آذربایجان شرقی روزهای سردی را سپری می‌کند و شرایط آب و هوایی اش برای استقلالی‌ها قطعاً آزاردهنده خواهد بود.

پیش بینی های اولیه سایت های معتبر هواشناسی نشان می دهد پنجشنبه و حدود ساعت ۱۴، هنگامی که سوت آغاز بازی تراکتور با استقلال به صدا درمی آید دمای هوای تبریز چهار درجه بالای صفر است که این ساعت گرمترین ساعت تبریز در طول همان روز خواهد بود. رطوبت تبریز هم در همان ساعت ها حدود ۶۰ درصد خواهد بود. بنابراین استقلالی ها با یک هوای سرد و مرطوب مواجه هستند که اوضاع را از هر نظر برایشان دشوارتر می‌کند.

مسئولان سازمان لیگ به دلیل سرمای شدید کوهستان های اطراف تبریز در ساعات ابتدایی شب و عصرهای این منطقه ساعت بازی را طوری برنامه ریزی کرده اند که وضعیت بایز برای هر دو تیم به ویژه استقلال و عوامل برگزاری بازی اعم از داوران و نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مطلوب تر باشد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تکمیل هیات مدیره استقلال در مجمع عمومی

ی ژانویه 1 , 2023
به گزارش مشرق، مجمع عمومی باشگاه استقلال تا به زودی برگزار خواهد شد. قرار بود این مجمع هفته گذشته برگزار شود اما به دلیل آماده نشدن صورت حساب مالی باشگاه به تعویق افتاد. با آماده شدن صورت‌های مالی و گزارش حسابرسی باشگاه استقلال اقدامات لازم برای...