شرایط روحی استقلال خیلی بهتر است

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص شرایط استقلال قبل از دربی اظهار داشت:شنیده‌ام استقلال در این بازی چند بازیکن را در اختیار ندارد که این موضوع کار کادر فنی را سخت می‌کند.طبیعتا اگر چشمی و یزدانی به بازی نرسند کار مسعود ریگی سخت تر می‌شود و او باید پشت مدافعان را جمع کند.

وی افزود: خوشبختانه شرایط روحی استقلال خیلی خوب است، تیم به نایب قهرمانی رسیده، شیخ دیاباته آقای گل شده، مهدی قائدی دهمین گلش را به ثمر رسانده و آقای پاس گل شده، فرشید اسماعیلی به تیم اضافه شده و در کل شرایط روحی تیم ما نسبت به پرسپولیس خیلی بهتر است.

بیشتر بخوانید:

استقلال نتیجه نگیرد کادرفنی تبعاتش را نمی‌پذیرد

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و سرعت فوتبال این تیم بسیار بالا است. آنها هافبک‌های خوبی دارند و طبعا تیمی که قهرمان می‌شود حتما شرایط خوبی دارد اما من اعتقاد دارم استقلال برنده دربی است.

فریبا در خصوص اینکه استدلالش برای برد استقلال چیست عنوان کرد: همانطور که اشاره کردم تیم استقلال از نظر روحی وضعیت بهتری دارد.در اینگونه بازی‌ها تیمی برنده می‌شود که شرایط روحی بهتری داشته باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز تنش در دربی؛ تهیه‌کننده و کارگردان: فدراسیون

د آگوست 24 , 2020
به گزارش مشرق، انتخاب داور دربی روز چهارشنبه هفته جاری در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، جنجالی به پا کرد. جنجالی که از فدراسیون فوتبال آغاز و با هر واکنش، ابعاد جدیدی از آن نمایان شد، اما چرا فدراسیون فوتبال وارد این حاشیه خود ساخته شده است، جای سوال دارد...