شایعه شکایت استقلال از بازیکن سابق به کمیته اخلاق!

به گزارش مشرق، مصاف سپاهان – استقلال با اتفاقات تلخی برای آبی پوشان همراه بود چرا که استقلال در این بازی روی اشتباه دو بازیکنش یعنی علیرضا رضایی و سیاوش یزدانی بازی را دو بر یک باخت و ۸ امتیاز از پرسپولیس عقب افتاد.

۴۸ ساعت بعد از این شکست ریکاردو ساپینتو از سیاوش یزدانی خواست اردوی تیم را ترک کند و باشگاه در ساعات پایان باقی مانده نقل و انتقالات این بازیکن را یکطرفه فسخ کرد.

در محافل ورزشی نقل شده در صورت شکایت سیاوش یزدانی از باشگاه استقلال به کمیته وضعیت باشگاه استقلال هم از این بازیکن به اتهام کم کاری شکایت خواهد کرد. به خصوص که این بازیکن پیشتر در دوره مربیگری محمود فکری گفته بود؛ دوست ندارد برای تیم بازی کند! اما این خبر دور از واقعیت است و باشگاه استقلال چنین نیتی دارد و دوست دارد این پرونده با حضور سیاوش یزدانی در تیم جدید بسته شود.

ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری پیش از بازی با ملوان پیرامون سیاوش یزدانی از واژه کم کاری یا مشابه استفاده نکرد و تنها گفت اعتمادش را به این بازیکن از دست داده است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین دوشنبه استقلال/ دومین تمرین آماده سازی استقلالی ها پیش از سفر به کرمان و دیدار با مس!

د ژانویه 30 , 2023
دومین تمرین آماده سازی تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از دیدار با مس کرماندر کمپ مرحوم حجازی برگزار شد. به گزارش استقلال نیوز، دومین تمرین آماده سازی بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از سفر به کرمان و دیدار مقابل تیم فوتبال مس این ش...