سیروس دین محمدی: استراماچونی حاشیه ندارد؛ یکسری از مربیان در فوتبال ایران سیاه‌باز هستند!

سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در این مدت متوجه شدم استراماچونی به قول معروف "سیاه‌باز" نیست.

به گزارش استقلال نیوز ، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط این روزهای این تیم صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دیدم در مورد استراماچونی مثبت است

در این مدت چیزی که از استراماچونی دیدم و مثبت بود، بی‌حاشیه‌بودن اوست و به قول معروف سیاه‌باز نیست. از زمانی که استراماچونی هدایت استقلال را برعهده گرفته، مصاحبه نکرده و نگفته است که تیم را قهرمان می‌کنم یا فلان مشکلات را داریم.

یکسری از مربیان در فوتبال ایران سیاه‌باز هستند

متأسفانه یکسری از مربیان در فوتبال ایران سیاه‌باز هستند و صحبت از قهرمانی می‌کنند. مربی‌ای دیدیم که به مدیرعامل فلان تیم گفته است تیم شما را به لیگ برتر می‌آورم. مدیر ساده هم قبول کرده و گرفتار سیاه‌‌بازی آن مربی شده است. مدیران ما باید باهوش باشند و گول این حرف‌ها را نخورند. مورینیو و گواردیولا هم نمی‌توانند تضمینی برای قهرمانی بدهند. برخی از مربیان در داخل کشور از شگردهای مختلف برای قهرمانی یک تیم یا صعود آن به لیگ برتر استفاده می‌کنند.

* استراماچون تنها به فکر کارش است

استراماچونی در این مدت بدون حاشیه کارش را انجام داده و به یکسری بازیکن جوان بها داده است. من او را مربی خوبی دیدم که تنها به فکر کارش است و صحبت‌های خارج از فوتبال انجام نمی‌دهد.

* در فوتبال اروپا، بزرگتر معنی ندارد!

بزرگ‌تر در فوتبال اروپا معنی ندارد. تیم باید «تیم» باشد. شاید بزرگ‌تری بیاید که بازیکنان او را دوست نداشته باشند. ضمن اینکه قرار نیست در تیم استقلال فعلی همه نقش بزرگ‌تر را بازی کنند و هر کسی بخواهد به داور اعتراض کرده یا به هم‌تیمی‌اش چیزی بگوید. کاپیتان تیم مشخص است و او وظیفه صحبت با داور را دارد. بازیکنان استقلال نباید کار را خراب کنند و هر کسی جایگاه خودش را باید بداند. بازیکن جوان حق ندارد با داور صحبت کند. دیگر گذشت آن دوران که با داد و بیداد بتوان نظر داور را عوض کرد.

اخبار تیم استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با استعفای علی خطیر موافقت شد / پرونده ناتمام سوپرجام و سوال هایی که بی جواب ماند!

ش جولای 27 , 2019
مدیرعامل باشگاه استقلال با استعفای معاون خود موافقت کرد. به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی با استعفای علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال موافقت کرد. خطیر دو روز پیش از سمت خود در باشگاه استقلال استعفا داده بود و خواهان کناره‌گیری از سمتش د...