سورپرایز ۳۰میلیاردی برای استقلالی‌ها

به گزارش مشرق، استقلال این روزها شرایط بسیار عجیب و به نوعی بی‌سابقه را سپری می‌کند. مطالبات سرمربی خارجی سابق این تیم پرداخت نشده و هر لحظه باید منتظر احضاریه فیفا بابت شکایت ریکاردو ساپینتو باشیم.

از طرف دیگر، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به خاطر شکایت طلبکاران داخلی بسته شد و حساب باشگاه نیز به واسطه مسائل مالیاتی مسدود شده است. به همه این موارد باید اعتصاب بازیکنان را هم افزود و البته فراموش نکنیم که گرفتاری‌های مالی نیز همچنان وجود دارد و این دقیقاً وضعیتی است که استقلال را از پرسپولیس در آستانه شروع فصل عقب انداخته است.

بیشتر بخوانید:

نکونام سیبل انتقادات می‌شود

البته بعضی از مدیران باشگاه استقلال طی ۷۲ ساعت گذشته در گفتگوهای خصوصی خود با بازیکنان این تیم حرف‌های جالب و امیدوار کننده‌ای زده‌اند. استقلالی‌ها به بازیکنان خود وعده داده‌اند قضیه مسدودی حساب و داستان پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به احتمال زیاد تا پایان وقت اداری روز یکشنبه حل می‌شود و اقداماتی نیز در شرف انجام است تا حداکثر طی سه روز آینده،حداقل ۳۰ میلیارد تومان در حساب باشگاه بنشیند و قسمتی از مطالبات با استفاده از همین پول پرداخت شود.

در بیانیه باشگاه که ظهر جمعه منتشر شد، آمده است که تا سه شبه بخشی از بدهی‌ها تسویه میشود و باید دید قضیه با همین سورپرایز ۳۰ میلیاردی جمع میشود یا رقم تغییر می‌کند؟ البته استقلالی‌ها وعده محقق نشده طی ماه‌های اخیر کم نشنیده‌اند و حالا باید ببینیم این وعده‌ها محقق خواهد شد یا اینکه باز هم در حد حرف باقی می‌ماند و آنگاه نوبت به تحولات احتمالی مدیریتی در باشگاه استقلال خواهد رسید؟

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشنهاد نجومی سامان قدوس به استقلال فاش شد

ش جولای 29 , 2023
به گزارش مشرق، سامان قدوس می‌توانست یک انتقال ویژه برای فوتبال ایران محسوب شود. بعد از حضور بازیکنان بزرگی همچون اشکان دژآگه که با سابقه سال‌ها بازی در فوتبال اروپا راهی ایران شده بودند، شاید سامان قدوس می‌توانست یک گزینه ایده‌آل برای لیگ برتر ایران...