سنگ‌اندازی مخالفان پیش پای استقلال

به گزارش مشرق، محسن گروسی با ابراز امیدواری نسبت به آینده آبی پوشان در لیگ برتر گفت: اوضاع استقلال کمی نسبت گذشته بهتر شده ولی آقایان نمی‌خواهند از سنگ اندازی برای استقلال دست بکشند و تمام هدفشان این است که استقلال موفق نباشد. در این شرایط حساس مدیران استقلال باید بیشتر از گذشته هوشیار باشند و اجازه ندهند که خیانتکاران به استقلال ضربه بزنند.

کارشناس فوتبال در خصوص افشای نام افراد مخرب توسط سرمربی استقلال گفت : نکونام به موقع وارد عمل شد و با کدهایی که داد هواداران متوجه شدند چه کسانی بدنبال نابودی تیم محبوبشان هستند و مقابل باشگاه تجمع کرده و علیه آنها موضع جدی گرفتند تا دست آنها را از استقلال کوتاه کنند.

وی در مورد عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: امسال اولین باری بود که آبی پوشان در فصل نقل و انتقالات عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و نتوانستند بازیکنان مورد نظر را جذب کنند. البته صحبت‌های مدیرعامل و سرمربی هواداران را امیدوار کرد که بازیکنان خوبی جذب کنند.

گروسی در پاسخ به این پرسش که آیا نکونام در استقلال موفق خواهد شد یا خیر گفت: نکونام و بازیکنانش فصل سختی در پیش خواهند داشت. با شرایطی که پیش آمد نباید انتظار قهرمانی از استقلال داشته باشیم. این تیم بدلیل مشکلات زیاد حتی نتوانست اردو در تهران برگزار کند.

این پیشکسوت فوتبال برگزاری دیدارهای تدارکاتی را عاملی برای شناخت کادر فنی از بازیکنان دانست و گفت: شکست در بازیهای تدارکاتی باعث می‌شود کادر فنی به نقاط ضعف تیمش آگاهی پیدا کند و برای رفع آنها برنامه ریزی داشته باشد.

گروسی در پایان خاطر نشان کرد: هواداران در این مدت با تمام وجود کنار نکونام و بازیکنان بودند. با شروع لیگ این حمایت باید بیشتر شود استقلال بدلیل سنگ اندازی و کارشکنی افرادی خاص نتوانست یارگیری خوب و اردوی تدارکاتی برگزار کند بنابراین در هفته های ابتدایی کار سختی خواهد داشت.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ستاره لالیگایی از چنگ استقلال پرید

پ جولای 20 , 2023
به گزارش مشرق، ضرورت جذب یک مهاجم برای آبی‌های تهران موضوعی نیست که بر کسی پوشیده باشد و در همین راستا، جواد نکونام، سرمربی استقلال، برای تقویت اسکواد تیمش در این پست یک مهاجم اسپانیایی را مدنظر قرار داده بود.سرجی انریک، مهاجم ۳۳ ساله سابق ایبار که نزد...