سناریوی حذف فرهاد مجیدی به کمک صدا و سیمای میلی؛ تریبون کدام نهاد در دست گماشته‌های علی‌نژاد است؟

صدا و سیمای میلی

صدا و سیما بار دیگر دشمنی خود را با استقلال و هواداران این تیم علنی کرد.

   

به گزارش استقلال نیوز، در شرایطی که هواداران باشگاه استقلال(تاج) به شدت نگران تیم خود هستند و از مدیریت بی‌کفایت مددی و دیگر اعضای هیات مدیره به ستوه آمده‌اند، صدا و سیما که در دشمنی با تیم استقلال ید طولایی دارد ساعت‌ها از وقت برنامه‌های خود را به دشمنان شماره یک استقلال اختصاص داده تا فضا را برای حذف بی اما و اگر سرمربی استقلال فراهم سازد!

در این سال‌ها هر بار استقلال بی جان ما خواست جانی تازه بگیرد همین ارتش‌های تریبون به دست، راه را برای نابودی استقلال فراهم کردند و جالب است که در طول فصل که کار از کار می گذرد در نقش دایه مهربان‌تر از مادر ظاهر می شوند!

8 سال کذایی را تحمل کردیم تا دولتی جدید با عدالت بیشتر به قدرت برسد تا ورزش کشور و علی‌الخصوص فوتبال را به آرامش برساند اما گویی نهادهای دیگری نقش اصلی سال‌ها ناکامی استقلال را برعهده داشته‌اند و ما آدرس را اشتباه رفته‌ایم..!

#من_هم_یک_سرباز_ارتش_مجازی_استقلالم

#استقلال_تنها_نیست

اخبار باشگاه استقلال

     


 مطالب مرتبط:

بوی توطئه می‌آید/ ملکیان: درباره ادامه همکاری با مجیدی تصمیم‌گیری می‌کنیم!

دست خائنین رو شد/ استقلال ۱۴ شهریور تاییدیه واریز پول فروش قایدی را به باشگاه اماراتی داد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فکری: شنیدم سرمربی شب ها در اردوی دبی نبود!/باید زالوی استقلال را برکنار کنند

پ سپتامبر 16 , 2021
به گزارش مشرق، محمود فکری در خصوص شکست استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال برای این بازی از قبل ترسیده و از پیش باخته بود. همان پیج‌هایی که توسط آقایان ما را زدند با دست خودشان، خودشان را زدند. الهل...