سعید فتاحی: هفته آینده کاشت چمن کمپ حجازی آغاز می شود؛ در حال تغییر چمن مصنوعی امام رضا هستیم!

سعید فتاحی

معاون اجرایی باشگاه استقلال(تاج) گفت: تلاش می‌کنیم برای فصل آینده دو چمن طبیعی مناسب در کمپ مرحوم حجازی و ورزشگاه امام رضا (ع) در اختیار داشته باشیم.

به گزارش استقلال نیوز، سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، در خصوص آخرین وضعیت چمن کمپ مرحوم حجازی و مجموعه های انقلاب و امام رضا، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

      

* وضعیت آماده سازی کمپ ناصر حجازی؟

زیر سازی چمن مجموعه کمپ مرحوم حجازی در مراحل پایانی است و از دوم فروردین، عملیات شن‌ریزی انجام شده است. ان‌شاءالله از هفته بعد عملیات کاشت چمن طبیعی در این مجموعه آغاز می‌شود.

* وضعیت زمین انقلاب و ورزشگاه امام رضا (ع)؟

چمن مجموعه انقلاب آماده بهره‌برداری است و کار ترمیم آن تمام شده است. در مورد ورزشگاه امام رضا (ع) هم باید بگویم که چمن مصنوعی این ورزشگاه هفته آینده جمع آوری می‌شود و با پایان این کار، عملیات کاشت چمن طبیعی در این مجموعه آغاز می‌شود.

* صحبت پایانی؟

تلاش می‌کنیم برای فصل آینده دو چمن طبیعی مناسب در کمپ مرحوم حجازی و ورزشگاه امام رضا (ع) در اختیار داشته باشیم.

اخبار استقلال

      

     


 مطالب مرتبط:

اولین دیدار تدارکاتی سال جدید مقابل امید استقلال/ شاگردان آرش با شش گل مغلوب شاگردان فرهاد شدند!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فقط یک اتفاق قهرمانی را از استقلال می‌گیرد

ش آوریل 2 , 2022
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در فصل بیست و یکم با قدرت پیش می‌رود و در حالی سال ۱۴۰۰ و قرن چهاردهم را به پایان رساند که در لیگ بیست و یکم بدون شکست پیش می‌رود و با فاصله ۶ امتیاز نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول ایستاده است. گود...