سرمربی محبوب استقلالی‌ها به دنبال تیم

به گزارش مشرق، آندره‌آ استراماچونی از استقلال جدا شد و از آن زمان مربیگری تیمی را قبول نکرده و مشغول لذت بردن از اوقات فراغت خود در ایتالیاست. استرا که از وضعیت خود در استقلال رضایت نداشت تصمیم به فسخ قراردادش با این تیم گرفت. این در حالی بود که هواداران استقلال عاشق او و نمایش تیمش بودند و پس از جدایی اش به شدت عصبانی شده و خواستار کناره گیری مدیرعامل باشگاه شدند.

بیشتر بخوانید:

صدرنشینی استقلال با مجیدی و استرا

استراماچونی معتقد بود مدیران باشگاه در مسیر موفقیت او کارشکنی می‌کنند و به مفاد قرارداد او عمل نمی‌کنند. این مربی ایتالیایی هنوز هم طلب خود از استقلال را دریافت نکرده و این یکی از دلایلی بود که او ایران را خیلی زود و پیش از پایان قراردادش ترک کرد.

از آن زمان او حتی در انگلیس هم دیده شد و این بحث مطرح شد که احتمال دارد استرا هدایت یکی از تیم‌های این کشور را برعهده بگیرد. با این حال او همچنان بیکار است و هواداران اسپارتا نیز پس از جدایی مربی این تیم و به شوخی در فضای مجازی این موضوع را مطرح می‌کنند که بهتر است استرا به این تیم برگردد و پروژه بین‌المللی‌اش را به اتمام برساند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شرایط استقلال نگران کننده است

چ فوریه 26 , 2020
به گزارش مشرق، سعید بیگی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: متاسفانه در حالی که به یک سوم پایانی لیگ رسیده ایم هنوز استقلال به شرایط ثبات و پایداری نرسیده و همچنان در سطوح مختلف مدیریتی این تیم رفت و آمد صورت می گیرد که این اصلا در شان تی...