«ساپینتو» پلن B نداشت/ قایدی و محبی در دربی از کار افتادند

به گزارش مشرق، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید که سابقه بازی و آقای گلی در لیگ برتر ایران را با پیراهن استقلال دارد، در خصوص شرایط این تیم در این فصل گفت: استقلال در بحث مدیریتی چالش‌های زیادی داشت و در بازی‌های بزرگ نتیجه نگرفت که قهرمانی از استقلال دور شد.

وی افزود: هواداران استقلال از من ناراحت می‌شوند که درباره مربی حرف می زنم ولی وظیفه دارم در مجموعه‌ای که خاطرات خوبی دارم حقایق را بگویم. بعضی‌ها موافق هستند و بعضی‌ها مخالف. در بحث فنی مشکلات زیادی داشتیم. ساپینتو پلن B نداشت و با یک روش مقابل تیم‌هایی بازی می‌کرد که تاکتیک عوض می‌کردند.

مهاجم پیشین استقلال تاکید کرد: در بازی اخیر مقابل پرسپولیس استقلال مشکلات تاکتیکی زیادی داشت. شما محبی و قایدی را دارید که ۸۰ درصد بار هجومی تیم را به دوش می کشند. وقتی این دو بازیکن از کار می‌افتند و در ۱۲۰ دقیقه کاری نمی‌کنند یک جای کار اشکال دارد و باید بررسی می‌شد. استقلال به جای اینکه شرایط را برای کارایی این بازیکنان فراهم کند، دست به تعویض‌هایی زد که منطقی نبود و احساسی بود.

عنایتی در خصوص پیشنهاداتش برای استقلال گفت: این تیم باید از پایه درست بشود. تا ساختار مدیریتی درست نشود نمی‌دانید برنامه باشگاه چیست.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رسانه ترکیه: ساپینتو دیوانه شد!+عکس

ج ژوئن 2 , 2023
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو پرتغالی در فینال جام حذفی ایران مقابل پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و قهرمانی را از دست داد.مربی پرتغالی بعد از گل پیروزی پرسپولیس به شدت عصبانی شد و به داور حمله کرد که در نهایت با کارت ...