ساپینتو از استراماچونی و منصوریان جلو زد

به گزارش مشرق، تیم استقلال در خانه و در اولین هفته از مسابقات لیگ برتر بیست و دوم با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد. این نتیجه در تاریخ بیست و یک دوره گذشته هرگز برای استقلال رقم نخورده بود!

این تیم در لیگ برتر هفدهم و نوزدهم مسابقات را با دو شکست بیرون از خانه استارت زده بود. استقلال در لیگ هفدهم همراه با علیرضا منصوریان و در آبادان با نتیجه یک بر صفر به صنعت نفت باخت تا اولین شکست در تاریخ لیگ برتر در هفته‌های نخست را تجربه کرده باشد. این تیم پس از آن و در فصل نوزدهم همراه با آندره‌آ استراماچونی بار دیگر با همین نتیجه مشابه یک بر صفر مقابل تیم ماشین سازی در تبریز تن به شکست داد تا دومین شکست هفته‌های نخست ادوار لیگ برتری اش را تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر رئیس کمیته داوران درمورد صحنه جنجالی بازی استقلال

اما ریکاردو ساپینتو سرمربی پرآوازه استقلال که با سر و صدای زیادی روی نیمکت این تیم نشست با پیشی گرفتن از منصوریان و استراماچونی استقلال را در خانه با نتیجه باخت ۲ بر صفر مقابل سپاهان همراهی کرد تا از این نظر حداقل تا ابتدای فصل آینده (لیگ برتر بیست و سوم) رکورد دار باشد.

نکته جالب توجه این است که ساپینتو در نشست خبری بعد از شکست مقابل سپاهان با اشاره به شکسته شدن رکورد شکست ناپذیری استقلال اعلام کرد که هیچ اهمیتی به رکوردها نمی دهد ولی خودش در اولین هفته، رکورد سنگین ترین شکست نتایج هفته های اول استقلال را به نام خودش ثبت کرد!

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نگرانی در اردوی پرسپولیس به خاطر استقلال!

ش آگوست 13 , 2022
به گزارش مشرق، شاگردان یحیی گل محمدی بعد از بازی استقلال و سپاهان نگران شدند.شاگردان ساپینتو در حالی بازی را به حریف واگذار کردند که طبق تایید اکثر کارشناسان داور یک پنالتی قطعی و صد در صد برای آبی پوشان نگرفت.سرخپوشان نگران هستند به خاطر جو هوادا...