سامره: پرسپولیسی‌ها توقع داشتند ما هم قانون را دور بزنیم

به گزارش مشرق، علی سامره در خصوص برد شب گذشته استقلال مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: بازی کمی سخت شد چون سوت‌های اشتباهی زده شد. ابتدای بازی باید یک پنالتی برای ما گرفته می‌شد که این اتفاق نیفتاد. همین مسائل باعث شد فشار روی داور هم بیشتر شود و خود به خود سوت‌های بعدی را هم اشتباه بزند. این اتفاقات کار ما را در بازی سخت کرد اما مهم کسب ۳امتیاز بود که خداراشکر به آن رسیدیم.

کمیته داوران اشتباهات داوری علیه استقلال را بازبینی کند

وی در مورد اینکه تاکنون ۴ پنالتی برای استقلال در بازی‌های مختلف گرفته نشده، گفت: خواهشم این است که کمیته داوران این بازی‌ها را بازبینی کند. واقعا داوری‌ها عجیب است و صحنه‌های خیلی واضح را نمی‌گیرند اما شاید چون برنده می‌شویم به چشم نمی‌آیند. امیدوارم کمیته داوران بازی‌ها را بازبینی که که چرا انقدر سوت‌ها به ضرر استقلال هستند. متاسفانه این شعار که اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است اصلا برای استقلال درست نیست. مگر می‌شود در هر بازی شاهد این تعداد اشتباهات واضح باشیم؟ در گذشته شاید در طول یک فصل چند اشتباه به ضرر یک تیم می‌شو اما امسال از ابتدای فصل تا الان، در هر بازی شاهد اشتباهات زیاد به ضرر استقلال بوده‌ایم.

سوت‌های اشتباه داور مرادمند را عصبی کرد

مدیر تیم استقلال در مورد درگیری بازیکنان دو تیم و اینکه به نظر می‌رسید مرادمند عصبی بود، عنوان کرد: شاید اگر در ابتدای بازی آن پنالتی برای ما گرفته می‌شد، فشار کار برای خود داور هم از بین می‌رفت. داور می‌توانست بازی را بهتر کنترل کند اما با سوت‌های اشتباه باعث شد بازیکنان ما تحت فشار قرار بگیرند. درجریان درگیری هم همه دیدند بازیکن حریف چه حرکتی زد و چه فنی را روی مرادمند اجرا کرد اما دارو فقط کارت زرد داد! من هم آمدم مرادمند را از درگیری خارج کردم تا بازی زودتر شروع شود اما به هرحال بر اثر همین فشارها، او در ادامه متاسفانه کارت زرد دوم را گرفت.

سوت‌ها عادلانه باشند، بهتر هم نتیجه می‌گیریم

سامره در خصوص روند خوب امتیازگیری استقلال، اظهار داشت: با توجه به اینکه مجموعه استقلال با مشکلات زیادی دست به گریبان بود و هست، خداراشکر تیم بازی به بازی بهتر می‌شود. اگر این اشتباهات داوری گریبانگیر تیم نباشد و سوت‌ها عادلانه‌ باشند بهتر هم نتیجه می‌گیریم. حواشی زیادی را پشت سر گذاشتیم اما به تنها چیزی که فکر نمی‌کردیم این بود که انقدر اشتباهات داوری زیاد باشد. اینکه در ۷ بازی تصمیات داوری اینطور باشند باید توسط کمیته داوران بررسی شود و ببینند چه حکمتی دارد.

خوشحالیم که بازیکنان با مشکلات کنار آمدند

وی در مورد اینکه با روند خوب امتیاز گیری، الان انتظار از استقلال بالا رفته و هواداران به قهرمانی فکر می‌کنند، گفت: شک نکنید استقلال در بدترین حالت هم یکی از پایه‌های قهرمانی است. با وجود تمام این مشکلات، کلیه ارکان باشگاه برای موفقیت می‌جنگند. امسال شاهد مشکلات عدیده و بیشتری نسبت به سال‌های قبل در استقلال هستیم. بااینحال خوشحالیم که بازیکنان توانستند با این شرایط سخت خودشان را وفق بدهند و امتیازات لازم را جمع آوری کنند. هرچند نباید فراموش کنیم که هنوز خیلی راه داریم و در پله اول هستیم. باید با تمرکز بهتر و کار بیشتر جلو برویم تا در هر بازی امتیازات کامل را به دست بیاوریم.

پایبندی استقلال به قانون، پرسپولیس را ناراحت کرده است!

سامره در مورد شکایت پرسپولیس از استقلال بعد از ثبت قرارداد بلانکو، عنوان کرد: کار استقلال انقدر شفاف است که دوستانی که باعث تعجب دوستان معترض شده است! آن‌ها فکر می‌کنند ما هم مثل خودشان هستیم. خیلی واضح قانون را دور زدند و محکوم شدند. باید امتیاز بیشتری هم از این تیم کم می‌شد. توقع داشتند ما هم مثل آن‌ها قانون را دور بزنیم اما این قانون نوشته شده تا اجرا شود. حالا که یک باشگاه هم پیدا شده به این قانون عمل می‌کند، به آن‌ها برخورده است! هرچند اگر ما هم نبودیم، تیم دیگری پیدا می‌کردند که درموردش صحبت و اذهان را منحرف کنند!

از خود گذشتی نکونام و بازیکنان کمک می‌کند به موفقت نزدیکتر شویم

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد ازخود گذشتگی سرمربی و بازیکنان استقلال برای برخی قابل باور نیست، اظهار داشت: برای موفقیت یک باشگاه، اولین و مهمترین مساله این است که مدیران، مربیان، بازیکنان وسایر اعضای مجموعه همدل و همسو باشند. با توجه به مشکلاتی که داشتیم و قراردادهای از قبل بسته شده به سقف تعیین شده رسیده بود، لازم بود اعضای تیم با از خودگذشتگی خودشان کمک کنند و این امکان را به وجود بیاورند تا بازیکنانی مثل بلانکو که بیرون مانده بودند، قراردادشان ثبت شود و در مجموع تیم قوی‌تر شود. این اتفاق کل مجموعه استقلال را به موفقیت نزدیک‌تر می‌کند. باید از سرمربی و بازیکنان تشکر کنیم و امیدواریم تیم در ادامه راه به اهداف مورد نظرش برسد.

تمرکز کافی نداشتم و متوجه سوال خبرنگار نشدم

مدیر استقلال در مورد حواشی که شب گذشته پس از طرح سوال پیرامون مساله فلسطین برای او به وجود آمد، گفت: در شرایطی بودم که باتوجه استرس، ناراحتی و درگیری که پیش آمده بود، تمرکز کافی نداشتم. واقعا متوجه آن سوال نشد و وقتی هم که دوباره پرسیدم به خاطر فشار بازی و سروصدای زیاد میسکدزون بود، متوجه سوال خبرنگار نشدم. به همین خاطر جواب درستی هم ندادم.

وی افزود: چیزی که مشخص است؛ همه ما مسلمان هستیم و صددرصد این جنایات رژیم صهونیستی را محکوم می‌کنیم. آرزوی من این است که غزه پیروز شود. هیچ کس در دنیا به دنبال جنگ و خونریزی نیست. در آن لحظه ذهنم معطوف به مسائل و اتفاقات بازی بود. فیلم را هم ببینید متوجه این مساله می‌شوید اما قطعا ما هم عضوی از خانواده بزرگ مسلمانان هستیم و باید از مظلوم حمایت کنیم.

امیدوارم هرچه زودتر حسن روشن را در باشگاه ببینم

سامره در خصوص صحبت‌های حسن روشن، گفت: او از بزرگان این باشگاه و احترامش بر همه ما واجب است اما به هرحال ناراحت است که چرا شکایت کردم و علیهش حکم گرفتم. من به خاطر اینکه حواشی بیشتری برای استقلال به وجود نیاید، به این مساله ورود نمی‌کنم. حسن روشن هرچه بگوید من احترام می‌گذارم. شاید او در آن زمان مشاوران خوبی نداشت که صحبت‌هایی را مطرح کرد و فکر نمی‌کرد شکایتم را پیگیری کنم. با اینحال بزرگ ما است. درهای باشگاه به روی او باز است و امیدوارم هرچه زودتر در باشگاه پذیرای او باشیم. باشگاه استقلال متعلق به همه پیشکسوتان و بزرگانی مانند حسن روشن است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۷ آبان

ی اکتبر 29 , 2023
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۷ آبان ...