زوج محبوب فرهاد در ترکیب استقلال ساپینتو +عکس

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در شرایطی فردا در جم به مصاف پارس جنوبی می‌رود که این بازی فرصتی برای استفاده ساپینتو از بازیکنانی است که در طول هفته‌های اخیر کمتر در ترکیب این تیم به کار گرفته شده‌اند.

مهدی مهدی‌پور و زبیر نیک‌نفس، بازیکنان ثابت استقلال در فصل گذشته که در این فصل کمتر مجالی برای حضور در زمین به عنوان بازیکن ثابت پیدا کرده‌اند، گزینه‌های ایده آلی برای سرمربی پرتغالی خواهند بود تا کمربند خط میانی آبی‌ها را برابر حریف دسته یکی، محکم کنند.

زوج محبوب فرهاد در ترکیب استقلال ساپینتو +عکس

زوجی که در دربی هم به خاطر عقب افتادن استقلال از رقیب سنتی در اولویت کادر فنی برای تعویض شدن قرار نگرفتند تا برای بازی فردا از انگیزه‌های بیشتری برخوردار باشند.

بازیکنانی که تصویرشان در سی آی پی فرودگاه هم کنار هم توسط عکاس باشگاه استقلال ثبت شد و باید دید فردا چه عملکردی در صورت بازی در ترکیب اصلی به نمایش خواهند گذاشت. فرصتی که شاید اگر درست از آن استفاده شود، به واسطه شکست استقلال در آخرین بازی لیگ، در سه هفته پایانی هم نصیب آنها شود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

میزان تسهیلات دریافتی استقلال و پرسپولیس از بانک ها +جدول

ش آوریل 29 , 2023
به گزارش مشرق، در ایران دو چیز پرسپولیس و استقلال معروف است. اول بزرگی و برند این دو تیم پرطرفدار و دوم بی‌پولی همیشگی! در همه جای دنیا فاکتور اول عملا تضمین موفقیت‌های بزرگ اقتصادی و خودکفایی هر مجموعه‌ای خواهد بود. در ایران اما عدم پرداخت حق پخش تلوی...