رکورد ویژه استقلال در لیگ بیست‌وسوم

به گزارش مشرق، استقلال با جواد نکونام مدت هاست صدرنشینی خود در لیگ را حفظ کرده و در سال جدید نیز هدف این تیم حفظ همین روند خواهد بود. نکته جالب لیگ و بیست و سوم اما مدت زمان صدرنشینی تیم‌ها در طول مسابقات است. آماری که نشان می‌دهد رتبه اول لیگ از هفته نخست رقابت‌ها بین ۳ باشگاه استقلال، پرسپولیس و سپاهان دست به شده و تیم دیگری طعم صدرنشینی را تجربه نکرده است.

در این بین آبی‌های پایتخت با ۱۴ هفته صدرنشینی در لیگ بیست و سوم رکورد دار هستند. استقلال از هفته پانزدهم و با بازپس‌گیری رتبه اول، تاکنون طی ۷ هفته متوالی صدرنشین بوده و این جایگاه را به تیمی واگذار نکرده است.

پرسپولیس با هدایت گل محمدی نیز با ۴ هفته صدرنشینی از این حیث در جایگاه دوم قرار دارد و سرخپوشان با اوسمار هنوز طعم حضور در رتبه اول را تجربه کرده‌اند.

سپاهان نیز از هفته پایان چهاردهم هرگز در رتبه اول نبوده و با ۳ هفته حضور در صدر جدول جایگاه سوم را از این حیث به خود اختصاص داده است.


مدت زمان صدرنشینی مدعیان لیگ:

استقلال: هفته‌ اول، هشتم تا سیزدهم ، پانزدهم تا بیست و یکم

پرسپولیس: هفته چهارم تا هفتم

سپاهان هفته دوم، سوم و چهاردهم

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گیوتین واگذاری روی گلوی استقلال و پرسپولیس

ی مارس 31 , 2024
به گزارش مشرق، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بار دیگر با چالشی بزرگ برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا که از سال جدید به لیگ حرفه ای تغییر فرمت داده است روبرو شده‌اند. چالشی که برای سومین سال متوالی گریبان سرخابی‌ها را گرفته است. پرسپولیس و استقلال در...