رفتار مشکوک باشگاه استقلال و جواد نکونام در قبال کاپیتان حسین حسینی

حسین حسینی

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خط قرمز هواداران این تیم است و برخورد قهری با او قطعا اعتراضات شدیدی را در پی خواهد داشت.

به گزارش استقلال نیوز، رسانه رسمی باشگاه استقلال(تاج) که تولد سکونشینان تیم را هم تبریک می‌گفت، در اقدامی عجیب تولد کاپیتان استقلال را تبریک نگفت تا به شایعات پیرامون اختلافات درون تیمی دامن بزند. 

طبق گفته اطرافیان علی خطیر، آتش اختلاف میان حسینی و نکونام بعد از اخراج خطیر و با اعتراض کاپیتان تیم درون هواپیما هنگام بازگشت کاروان تیم از چچچ به بازیکنی(رضاوند) که برای خودشیرینی سعی در تمسخر مدیرعامل پیشین داشت، شعله‌ور شد و دلیل به خدمت گرفتن دروازبان متوسط بوسنیایی و همچنین شایعه عدم مجوز فعالیت حسینی از همینجا نشات می‌گیرد!

کاپیتان باتجربه استقلال که یکی از ارکان اساسی و ستون‌های تیم محسوب می‌شود لایق احترام بیشتری از سمت باشگاه است و افرادی که سعی در حذف او دارند بدانند که هواداران استقلال هرگز پشت بازیکنی که تمام عشقش را برای تیم محبوبش گذاشته را خالی نخواهند کرد.

سید حسین حسینی

به گزارش استقلال نیوز، اما روایت دیگری هم در مورد حسینی وجود دارد که عدم صدور مجوز بازی برای او توسط نهادهای امنیتی است.

عملکرد بسیار خوب فنی و اخلاقی سید حسین حسینی، کاپیتان تاج(استقلال) ایران در فصل گذشته بهانه‌ای برای حذف او آن هم توسط ارکانِ غیر ورزشی مهیا نمی‌سازد، وظیفه هواداران و سرمربی باشگاه بوده که در مقابل هر گونه تحمیلِ تصمیمات غیرفنی بر باشگاه ایستادگی کنند و در صورت لزوم افشاگری نمایند.
سکوت در مقابل حذف غیر ورزشی ورزشکاران، منجر به بی‌هزینه بودنِ آن برای مسببان و ادامه این رویکرد مسموم توسط افرادی در خارج از ورزش خواهد شد.

   

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

سید حسین حسینی کاپیتان استقلال: تمام تمرکزم روی ۶ فینالی است که تا پایان لیگ داریم

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دلخوری شدید یامگا از نامه استقلال؛ هشدار زیر پوستی باشگاه به جریمه و کسر قرارداد! +سند

ی ژوئن 30 , 2024
به گزارش مشرق، روز ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ بود که هواداران استقلال با خبری تلخ و شوک آور مواجه شدند. در آن روز گفته شد امید حامدی فر حین تمرین به صورت ناخواسته با استوک ضربه ای به صورت کوین یامگا وارد کرده که سلامت و بینایی این بازیکن را به خطر انداخته است. ...