رضا رجبی در گفت و گو با استقلال نیوز: تعریف فریادشیران از فکری تاریک‌ترین نقطه زندگی او است؛ رفتن مددی برای من از فتح خرمشهر هم شیرین‌تر بود! 

رضا رجبی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) با ابراز خوشحالی از برکناری احمد مددی از مدیرعاملی این باشگاه، این اتفاق را پیروزی بزرگ هواداران استقلال دانست.

رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال و تاج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز اخراج مددی از مدیرعاملی را بردی بزرگ برای هواداران دانست و به انتقاد شدید از مهدی‌ پاشازاده و محمود فکری پرداخت که در ادامه مشاهده می‌کنید:

    

* اخراج مددی یک پیروزی تاریخی برای هواداران استقلال بود

از روزی که مددی به جای سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد من به دلیل شناختی که از او و عقبه‌اش داشتم، شمشیر را از رو برایش بستم و تنها کسی بودم که از روز اول انتقاد از مددی را شروع کردم.

خوشحالم که بالاخره مددی از مدیرعاملی استقلال اخراج شد و این اتفاق یک پیروزی برای استقلال و هوادارانش بود.پیروزی مردم و رفتن مددی حتی از فتح خرمشهر با شیربچه‌های رزمنده ایرانی هم برای من شیرین تر بود.

* فریادشیران به اندازه تمام عمرش در استقلال معروفیتی همراه با بدنامی بدست آورد..

آقای فریادشیران نمی‌خواهد قبول کند مددی را اخراج کردند؟ خب نکند! ایشان در این چند وقتی که در استقلال بود به اندازه تمام عمرش معروفیت پیدا کرد، البته معروفیتی که باز هم با بدنامی بود چو قبلا هم با آتش زدن لباس نفت کمی معروف شده بود.ایشان کجا به اندازه استقلال این همه تریبون داشت و هر روز می‌توانست روی خط زنده تلویزیون بیاید و به دروغ بگویید ما برای استقلال ‌کار کردیم؟

فریادشیران هم دست‌پخت مددی برای استقلال بود، وگرنه حتی جرات نمی‌کرد از جلوی باشگاه استقلال رد شود.

* مگر هواداران استقلال جز مردم نیستند که دولت شادی را از آن‌ها دریغ می‌کند؟

برخی پیشکسوتان استقلال حتی اجاره خانه خود را هم نمی‌توانند بدهند آن‌وقت آدم‌هایی نظیر مددی و فریادشیران می‌آیند و از کنار استقلال نام و نوایی برای خود دست و پا می‌کنند و با زدن لطمه مالی به باشگاه و لطمه روحی روانی به هواداران می‌روند و پشت سر خود را نگاه نمی‌کنند. دولت می‌گوید ما برای شادی مردم هزینه می‌کنیم، یعنی استقلال و هوادارانش جز مردم نیستند که با آوردن این افراد به باشگاه شادی و لذت را از آن‌ها دریغ می‌کنید!؟

* پاشازاده با آمدن به تیم مددی خیانتی بزرگ به هواداران و پیشکسوتان کرد

من در اینستاگرام به پاشازاده انتقاد کردم و پس از گرفتن حکم معاونت وررشی از مددی و عکس انداختن با او، گفتم که آن حکمی که در دست گرفتی چقدر ارزش داشت که کنار مددی بایستی و روبروی هوهداران قرار بگیری؟

معتقدم زمان دست همه را رو می‌کند. آقای پاشازاده بزرگترین خیانت و لطمه را به پیشکسوتان و هواداران که مخالف مددی بودند، زد.

در شرایطی که هواداران آ‌نقدر از مددی ناراحتی و کینه به دل داشتند که اگر راه داشت او را از ساختمان باشگاه بیرون می‌انداختند و حتی امکان برخورد فیزیکی با او هم‌ می‌رفت پاشازاده از دست او حکم گرفت و کنار او عکس انداخت!

* پاشازاده در مربیگری موفق نبود، گفت بیایم در مدیریت هم شانس خود را امتحان کنم!

‌اصلا مگر معاون ورزشی در سیکل مدیریتی فوتبال ایران تعریف شده است که آقای پاشازاده این پست را پذیرفت؟

می‌گویند پاول ندود در یوونتوس این پست را دارد. ندود از ابتدا در کار مدیریتی باشگاه یوونتوس بود. او ابتدا به عنوان مربی کار نکرد که همه بگویند او یک مربی خواهد بود و بعد به یکباره تغییر عقیده بدهد و کار مدیریتی را آغاز کند!

یوونتوس دید ندود توانایی انجام کارهای مدیریتی را دارد و از او استفاده کرد اما پاشازاده ابتدا به مربیگری ورود و با ۵ تیم سقوط کرد و دید در مربیگری موفق نمی‌شود، گفت بیایم در مدیریت هم شانس خود را امتحان کنم و لابد می‌خواهد در مدیریت هم فاجعه به بار بیاورد!

* محمود فکری به دست خود اعتبارش نزد هواداران را بر باد داد

محمود فکری به دست خود تمام اعتبار و علاقه‌ای که مردم به او داشتند را بر باد داد. می‌گویند زبان سرخ سر، سبز را بر باد می‌دهد. در قرآن آیه‌ای است که من با آن زندگی می‌کنم. به زبان عامیانه محتوای این آیه به این صورت است که "رسوا نمی شود مگر رسوا شدنی.." اگر خوب باشی در دل دریاها هم باشی من بخواهم مردم تو را می‌شناسند و بد هم باشی تو را در گاو صندوق بگذارند و در اعماق دریاها باشی،  بخواهم دست تو را رو می‌کنم.

من هم جز منتقدین باشگاه هستم. همیشه انتقاد فنی می‌کنم و جز آدم هایی هستم که سکوت نمی‌کنند. پس چرا هواداران به من فحاشی نمی‌کنند؟ چرا تا به حال به من بد و بیراه نگفتند؟مردم چه گناهی کردند، هوادار چه گناهی کرده آقای فکری؟

مهم است چه موقع حرف بزنیم. بعد از شکست در فینال جام‌حذفی یا حذف از آسیا هواداران ناراحتند و این مصاحبه‌ها اصلا خوب نیست. مردم ما هم هیچوقت اشتباه نمی‌کنند و می‌فهمند این را تاریخ ثابت کرده است. به نطر من محمود فکری بی‌تدبیری و بی‌تجربگی کرد که در این شرایط حرف‌هایی زد که دل هوادار شکست. تاریک‌ترین نقطه زندگی محمود فکری آن لحظه‌ای بود که فریاد شیران از او تعریف و تمجید کرد.

* تغییرات در هیات مدیره و جدایی ملکیان کمی زمان می‌خواهد

رفتن ملکیان و تغییرات در هیات مدیره کمی زمان می خواهد. باید به آقای سجادی فرصت داد تا به یک جمع‌بندی برسد و هیات مدیره را شکل دهد و ان‌شاالله یک مدیرعامل تمام استقلالی و هیات مدیره قوی را برای باشگاه انتخاب کند.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

سایت خبری هواداران استقلال


 مطالب مرتبط:

مهدی پاشازاده: هوادار رکن باشگاه است و حق دارد؛ از مجیدی خواهش می کنم به ایران بیاید

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رکورد تاریخی سرمربی الاهلی با درخشش قایدی

ی سپتامبر 19 , 2021
به گزارش مشرق، تیم فوتبال شباب الاهلی شب گذشته در هفته چهارم لیگ برتر امارات موسوم به «ادنوک» به مصاف تیم شارجه رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید. مهدی قائدی ستاره ایرانی در نیمه دوم بازی به جای احمد نوراللهی دیگر بازیکن ایرانی به مید...