رضاوند: فوتبالیست هرچقدر می‌گیرد نوش جانش!

به گزارش مشرق، آرش رضاوند بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پایان بازی این تیم برابر پیکان در جمع خبرنگاران با اشاره به حاشیه‌هایی که پس از رای کمیته استیناف به وجود آمده است، اظهار داشت: اگر ما در رقم قراردادمان تخفیف دادیم به خاطر این بود که از استقلال امتیازی کسر نشود. ما می‌خواستیم تیم آسیب نبیند. اگر قرار بود جریمه شویم و یا آسب ببینیم این کارها را انجام نمی‌دادیم، به شخصه قراردادم را کسر نمی‌کردم.

وی افزود: بازیکنان استقلال از پارسال ۵۰ درصد طلب داشتند اما همه گفتیم در استقلال هستیم و به خاطر هواداران و نام باشگاه تخفیف دادیم اما برخی از قراردادها را نگاه می‌کنیم، عجیب است! هرچند هر فوتبالیستی هر چقدر می‌گیرد نوش جانش چرا که اعتقاد دارم فوتبالیست‌ها هر چقدر می‌گیرند حقشان است!

بازیکن استقلال درباره اینکه برخی تیم‌ها می‌گویند در حق تیم آنها اجحاف شده و کلاه سرشان رفته است، گفت: اینها فرار رو به جلو است. برخی‌ از صبح بیدار می‌شوند درباره استقلال حرف می‌زنند تا وقتی که می‌خواهند بخوابند! اینها می‌خواهند تیم ما را وارد حاشیه کنند ولی ما با قدرت ادامه می‌دهیم.

رضاوند اضافه کرد: من ۴۵ درصد از فصل گذشته طلبکار هستم. امسال ۲۰ درصد پول گرفته‌ام و آمدم و تخفیف دادم. توقع داریم باشگاه کمک کند. این طور که پیش برود با پول پارسال و چیزی که تا آخر فصل بگیریم ۱۰۰ درصد قراردادمان از فصل جدید می‌ماند.

تیم فوتبال استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد مقابل پیکان به برتری ارزشمند ۲ بر صفر دست پیدا کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۰ دی

ی دسامبر 31 , 2023
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۰ دی ...