رجبی: گل سپاهان ۱۰۰درصد مردود بود

به گزارش مشرق، حمید رجبی پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ازبازیکنان‌مان تشکر می‌کنم که واقعاً بازی قابل قبولی ارائه دادند. موقعیت‌های خیلی بیشتری نسبت به سپاهان داشتیم و شایسته پیروزی بودیم اما متأسفانه حریف روی یک غفلت به گل رسید. البته فیلم را بازبینی کردیم و قبل از صحنه پنالتی داور باید خطای میلاد زکی‌پور روی ارسلان مطهری را می‌گرفت. این گل صددرصد مردود بود.

وی در مورد اخراجش در این مسابقه گفت: پس از انفجار ناشی از پرتاب ترقه داخل زمین رفتم تا بچه‌ها را کنار بکشم اما متأسفانه داور من را اخراج کرد. امروز استقلال واقعاً شایسته برد و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم اما امیدوارم در آینده داوری بهتری ببینیم.

مربی استقلال تأکید کرد: کوپال ناظمی واقعاً‌ داور خیلی خوب و توانمندی است اما در بازی با سپاهان نتوانست کیفیت خوب خودش را نشان بدهد.

رجبی در مورد اینکه جواد نکونامن قبل از خطا روی بازیکن سپاهان اعتقاد داشت توپ از خط رد شده است، عنوان کرد: مشخص بود در آن صحنه توپ از خط طولی رد شده است اما داور آن را ندید و خطا گرفت. قبل از اعلام پنالتی نیز باید خطای مدافع حریف را می‌گرفت با این وجود از بازیکنان استقلال که باوجود برخی کمبودها بازی کردند با جان و دل بازی کردند تشکر کنم.

وی در مورد اینکه هواداران استقلال تا چه اندازه می‌توانند به آینده این تیم امیدوار باشند، عنوان کرد: شرایطی که امسال برای استقلال پیش آمده در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است اما راهی به جز مبارزه کردن نداریم تا در ادامه مسیر موفق باشیم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتقاد شدید باشگاه استقلال از سپاهان

پ آگوست 24 , 2023
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در پاسخ به بیانیه سپاهان، متنی را به شرح زیر صادر کرد:"سپاهان درست در دقایقی که تیم‌شان زیر فشار حملات استقلال هیچ حرفی برای گفتن نداشت، با بیانیه‌ای سراسر کذب تلاش کرد حواس بینندگان را پرت کند که این رفتار در نوع خود عجیب...