راهکار فوق‌العاده مجیدی برای قهرمانی استقلال!

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی فردا در ورزشگاه آزادی برابر هوادار قرار خواهد گرفت که دیگر رقیب این تیم در مسیر قهرمانی یعنی پرسپولیس، امروز بازی خود را برگزار خواهد کرد و سپاهان هم فردا نیمه دوم بازی خود برابر مس رفسنجان را با علم به نتیجه بازی استقلال برگزار خواهد کرد.

این موضوع به خصوص در فوتبال ایران همیشه محل بحث و حاشیه بوده و تیم‌های مدعی معمولا ترجیح می دهند با علم به نتیجه رقیب مستقیم خود، وارد بازی شوند.

موضوعی که پارسال پرسپولیسی‌ها را در کورس قهرمانی و پس از انجام چند بازی قبل از استقلال، به اعتراض وا داشت. موضوعی که در یکی از نشست های خبری فرهاد مجیدی، سرمربی وقت استقلال، سوژه پرسش یکی از خبرنگاران شد تا مجیدی با یک پاسخ قاطع به آن، علاوه بر تزریق روحیه به بازیکنان خودی، رمز موفقیت فصل گذشته تیمش که همان تمرکز روی نتیجه استقلال و بی‌توجهی به نتایج رقبا بود را آشکار کند: "از همین جا به آقای مهدی اعلام می‌کنم هرزمان دلش خواست برای تیم من بازی بگذارد. اصلا فرقی ندارد کی بازی کنیم. هرزمانی که سازمان لیگ دلش خواست برای ما بازی بگذارد، هیچ مشکلی ندارد و از استقلال هیچ کس به روز و ساعت بازی اعتراض ندارد!"

در این فصل هم استقلال بازی برابر پرسپولیس در هفته بیست و هفتم را در شرایطی پشت سر می گذارد که سپاهان، مدعی اصلی قهرمانی یک روز پس از این دیدار و با علم به نتیجه دربی وارد مسابقه با ملوان خواهد شد.

نکته اینکه استقلال دیدار هفته بیست و هشتم خود برابر صنعت نفت آبادان را هم در شرایطی همزمان با سپاهان برگزار خواهد کرد که پرسپولیس، دیگر رقیب این تیم، یک روز بعد مقابل پیکان قرار خواهد گرفت.

حالا این فرصت طلایی برای استقلال پیش آمده تا بدون اطلاع از نتایج رقبای خود و تحت فشار قرار داشتن یا در نظر گرفتن مصلحتی خاص، با تمام قوا به جنگ حریفان هفته پایانی خود رفته و تمام امتیازات ممکن را تا پایان فصل جمع کند.

گفتنی است بازی های دو هفته پایانی لیگ به طور همزمان برگزار خواهد شد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش استقلال به اظهارات تاج: هنوز برای دریافت مجوز حرفه‌ای شانس داریم

ج آوریل 14 , 2023
به گزارش مشرق، فرشید سمیعی در خصوص صحبت‌های مهدی تاج پیرامون مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: اظهاراتی که برخی مسئولان فدراسیون در مورد حذف یا حضور برخی تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا مطرح می‌کنند، خلاف صراحت ک...