دو صندلی هیئت مدیره را بدهید، خرج استقلال را می‌دهیم!

به گزارش مشرق، استقلال برای یافتن حامی مالی فصل آینده به طور جدی وارد عرصه شده است و اصلاً هم نمی‌خواهد صرفاً با یک اسپانسر کار را جلو ببرد بلکه می‌خواهد مجموعه‌ای از حامیان مالی برای لیگ بیست و سوم و جام حذفی داشته باشد. در همین راستا یکی از شرکت‌هایی که با استقلالی‌ها برای این فصل وارد مذاکره شده و اتفاقاً به مراحل حساس هم رسیده است، چند شب قبل پیشنهاد جالبی را جهت همکاری با آب جوشان مطرح کرد.

این شرکت اعتقاد دارد اگر قرار باشد به عنوان اسپانسر اول با استقلال قرارداد ببندد حتماً باید پیرامون برخی امور مدیریتی هم نظر بدهد و در سیاست‌های کلان حضور فعال داشته باشد روی همین اصل این شرط را مطرح کرده که قسمت قابل ملاحظه‌ای از هزینه فصل آینده استقلال را به طور کامل متقبل خواهد شد اما در طرف مقابل مجمع باشگاه هم باید دو صندلی در هیئت مدیره باشگاه استقلال به این شرکت بدهد تا بتواند مدیران خود را به عضویت آن در بیاورد و در تصمیم‌گیری‌های کلان نقش داشته باشد.

نکته دیگر اینجاست که شرکت مذکور دست استقلالی‌ها را بابت گرفتن اسپانسرهای فرعی هم باز می‌گذارد و استقلال می‌تواند حامیان مالی دیگری هم داشته باشد اما شکل استفاده از آنها و نوع تبلیغاتشان باید با هماهنگی و توافق با اسپانسر اصلی باشد. حالا باید ببینیم مجمع استقلال با چنین پیشنهادی کنار می‌آید یا خیر؟

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیدار کاپیتان استقلال با رئیس جمهور

ش جولای 29 , 2023
به گزارش مشرق، مراسم عزاداری امام حسین(ع) همه ساله در هیات ریحانه‌الحسین با مداحی سید مجید بنی فاطمه همه ساله با حضور چهره‌های سرشناس کشور برگزار می‌شود.امسال نیز در شب تاسوعای حسینی سید حسین حسینی کاپیتان تیم فوتبال استقلال در این مراسم عزاداری حضور د...