دورهمی اعضای خارجی باشگاه استقلال به مناسبت سال جدید میلادی

کریسمس

مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) با اعضای خارجی استقلال دیدار کردند.

       

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، بازیکنان و مربیان خارجیاستقلال(تاج) به مناسب نزدیک‌ شدن به سال جدید میلادی، جمعه شب مهمان دکتر علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال بودند.

  

در این مهمانی دوستانه و صمیمی، مدیرعامل باشگاه استقلال، حجت کریمی عضو هیات مدیره و تعدادی از معاونین باشگاه، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، روی ماتا، ژوآ آبرو و پائولو میگوئل اعضای خارجی کادر فنی استقلال همراه با کوین یامگا، رافائل سیلوا و عزیز آمانوف حضور داشتند.

نکته قابل توجه این که اعضای خانواده روی ماتا و رافائل سیلوا هم در این ضیافت حضور داشته و ساعات به یاد ماندنی را کنار اعضای باشگاه سپری کردند.

کریسمس

کریسمس

مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تشکر از فعالیت‌های بازیکنان و مربیان خارجی استقلال، پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید میلادی را به آن‌ها تبریک گفت و برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

دکتر فتح‌الله‌زاده همچنین از زحمات آقای حجت کریمی بابت این مهمانی قدردانی کرد.

  

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین جمعه استقلال/ دومین تمرین آماده سازی استقلالی ها پیش از مصاف با نفت آبادان!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قایدی: روحیه‌ام را خراب کردند؛ حالا تعریف می‌کنند!

ش دسامبر 24 , 2022
به گزارش مشرق، مهدی قایدی یکی از بازیکنان ثابت اردوهای ارزیابی فنی کارلوس کی‌روش برای بازیکنان داخلی لیگ ایران بود که تا آخرین اردو به همراه سایر ملی‌پوشان حاضر بود. با این حال، مهاجم استقلال که به قصد دعوت شدن به تیم ملی به فوتبال ایران برگشته بو...