دود اعتصاب در چشم استقلال

به گزارش مشرق، بازیکنان استقلال حق دارند پول‌شان را بخواهند و این موضوع را حتی مدیران باشگاه هم قبول دارند. جواد نکونام همچنان روزهای سختی را سپری می‌کند و نگران آینده است. جواد می‌داند که نتایج استقلال را به پای او می‌نویسند و به نوعی دارد با اعتبارش بازی می‌کند اما اینکه بازیکنان هم مدام در روزهای تعطیلی اعتصاب کنند دیگر خیلی دمده شده و البته هیچ مشکلی را حل نمی‌کند. بازیکن اگر تمرین نکند به مرز آمادگی نمی‌رسد و در نهایت این استقلال است که نتیجه نمی‌گیرد و باز هم دود این مسئله به چشم نکونام و خود بازیکنان می‌رود. حالا بماند که استقلال آخرین بار ۶ شهریور بازی کرده و معلوم نیست ۱۵ مهر دوباره بازی دارد یا نه، اما اینکه درست وسط تعطیلی‌ها بازیکنان تمرین نمی‌کنند نه هنر است و نه مشکلی را حل می‌کند. اگر بازیکنان می‌خواهند به باشگاه فشار بیاورند که این راهش نیست و طبعاً باشگاه هم دارد تلاشش را می‌کند حالا بماند که مدیران استقلال باید زودتر قرارداد اسپانسری را می‌بستند و تا امروز نتوانسته‌اند خیلی از نیازهای جواد نکونام را برآورده کنند.

لیگ قطر و عربستان مثل تمام لیگ‌های دنیا به صورت مرتب برگزار می‌شود اما در ایران گاهی فاصله دو بازی یک تیم به ۴۵ روز می‌رسد! با این اوصاف استقلالی‌ها اعتصاب هم می‌کنند که خب سودی ندارد و حتی اگر باعث شود زودتر به پول‌شان برسند باز هم از نظر فنی و بدنی دچار افت می‌شوند. ۴ بازیکن استقلال هم در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور دارند و خلاصه شرایط آبی‌ها درست مثل تمام ماه‌های گذشته نرمال نیست. شاید این از بدشانسی‌های جواد نکونام باشد که در بدترین زمان ممکن سکان هدایت استقلال را بر عهده گرفت و این باشگاه چپ و راست دچار تغییرات مدیریتی شد اما به هر حال با اعتصاب کردن مشکلی حل نمی‌شود و نکونام که خودش یک فوتبالیست لالیگایی بوده حتماً بهتر از ما این نکات را می‌داند هر چند که شاید چاره‌ای هم ندارد چون همان‌طور که اشاره شد بازیکنان پول‌شان را می‌خواهند و حق هم دارند.

نکته دیگر اینکه هر از چند گاهی اعلام می‌شود که بازیکنان استقلال باید تخفیف بدهند و قراردادهای خود را کم کنند تا فلان بازیکن خارجی بتواند قرارداد ببندد که این هم از آن حرف‌های عجیب است. در یک مقطع خود نکونام و چند بازیکن این کار را انجام دادند اما دلیل نمی‌شود که هر چند ماه یک بار که استقلال می‌خواهد یک خارجی بخرد این مباحث مطرح شود. حالا اینکه اصل قراردادها در ابتدای فصل گذشته خیلی بالا بوده بحث دیگری است اما بازیکن حق دارد تخفیف ندهد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۳ مهر

د سپتامبر 25 , 2023
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۳ مهر ...