در هواپیمای استقلال بعد از قهرمانی چه گذشت؟

به گزارش مشرق، شاگردان فرهاد مجیدی پس از پیروزی برابر فولاد فاصله خود را با پرسپولیس در رده دوم به ۹ امتیاز رساندند. زمانی که با به صدا در آمدن سوت پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان و ثبت شکست سرخ پوشان این فاصله تثبیت شد، قهرمانی استقلال در این فصل هم قطعی شد.

اعضای تیم استقلال در حالی خبر شکست پرسپولیس و قطعی شدن قهرمانی در لیگ برتر را شنیدند که داخل هواپیما در مسیر بازگشت از اهواز به تهران بودند و این خبر کافی بود تا آنها در داخل هواپیما جشن کوچکی ترتیب دهند.

بیشتر بخوانید:

استقبال آجورلو از استقلال در فرودگاه +فیلم

حساب رسمی باشگاه استقلال با انتشار فیلمی از لحظه تثبیت قهرمانی آبی پوشان در فصل بیست و یکم لیگ برتر شادی اعضای این تیم را به تصویر کشید که این تصویر بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و فضای مجازی داشت.

بعد از قطعی شدن قهرمانی استقلال، فرهاد مجیدی دستیارانش را به نوبت در آغوش می کشد و با آنها شادی می کند. او سپس سراغ بازیکنان در انتهای هواپیما می رود تا شعار قهرمانی را سر بدهند.

تیم استقلال در هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر با گل‌های امیر حسین حسین زاده و صالح حردانی موفق شد فولاد را در اهواز با نتیجه ۲ بر یک شکست داده و قهرمانی‌اش در فصل بیست و یکم لیگ برتر تثبیت کرد.

استقلال همان شب گذشته از طریق فرودگاه مهرآباد از اهواز به تهران بازگشت تا خود را آماده هفته بیست و هشتم لیگ برتر کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هیچ تیمی غیر از استقلال لیاقت قهرمانی نداشت

ی مه 15 , 2022
به گزارش مشرق، محمد نوری در مورد برتری استقلال مقابل فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: استقلال بازی خوب و هوشمندانه‌ای را انجام داد و حقش برد بود. به غیر از ۵، ۶ دقیقه آخر که فولاد فشار آورد، بقیه دقایق استقلال سوار بر بازی بود. ...