در قرن ۲۱ فدراسیون فوتبال به دنبال جادوگر

به گزارش مشرق، منصور رشیدی درباره اقدام هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: اعضای هیئت رئیسه به کارها اشراف دارند و بهتر می‌دانند آیا عزیزی خادم کارهایی که باید برای فوتبال ایران انجام می‌داد، را انجام داده یا نه. ما اطلاعات دقیقی نداریم که بخواهیم وارد بحث شویم. تنها یک مسئله عجیب در این بین وجود دارد و آن هم شایعات مربوط به ارتباط فدراسیون با جادوگری است، چیزی که چند سال پیش در فوتبال ایران مُد بود. در قرن ۲۱، مردم دنبال زندگی در مریخ هستند اما اینجا و در فدراسیون هنوز عده‌ای دنبال جادو و دعانویس.

بیشتر بخوانید:

تحرکات عزیزی‌خادم برای لغو جلسه برکناری‌اش/ هشدار عضو هیات رئیسه به دبیر کل فدراسیون فوتبال +نامه

وی افزود: هیئت رئیسه به کارهای فدراسیون اشراف دارد و حتما چیزی می‌داند که دنبال برکناری رئیس فدراسیون فوتبال است ولی باید شفاف سازی کنند که علت درخواست برای عزل رئیس فدراسیون فوتبال چیست. در این بین یکی از اعضای هیئت رئیسه محروم شده، در صورتی که این ماجرا به باشگاه سایپا بازمی‌گشت.

پیشکسوت استقلال درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر در آستانه بازی با تراکتور تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: استقلال پیروز می‌شود ولی روند تیم ناامیدکننده است. یک ماه پیش که بازیکنان کرونا گرفتند، همان موقع گفتم این بازیکنان از شرایط آرمانی دور می‌شوند و به مشکل می‌خورند. استقلال در سه بازی اخیر نمایش خوبی نداشته است. درست است که بازی‌ها را برده‌اند ولی امیدوار کننده نبوده است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش ذوب‌آهن به تعیین ضرب‌الاجل برای تارتار

چ فوریه 16 , 2022
به گزارش مشرق، روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن در این مورد نوشت: «با عنایت به مطرح شدن، تعیین ضرب‌الاجل از سوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای سرمربی ارزشمند تیم فوتبال این باشگاه آقای مهدی تارتار در معدودی از رسانه‌ها، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام می‌دارد موضوع ...