دروازه بان استقلال: کاری به پرسپولیس نداریم!

به گزارش مشرق، محمدرضا خالدآبادی بعد از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار کرد: خدا را شکر اولین بازی‌ام را برای استقلال در لیگ برتر انجام دادم. اول از همه از تماشاگران و بعد از کادر فنی و بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که این مدت خیلی به من روحیه دادند. حیف شد که نتوانستیم برنده شویم.

وی در مورد استقبال هواداران از بازی تراکتور - استقلال نیز خاطر نشان کرد: حضور هواداران اینطور بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند و تجربه خیلی خوبی بود. جو مرا اذیت نکرد، چون قبلاً در شرایط مشابه با حضور هواداران در مسابقات ازبکستان بازی کردم.

«حالا تیم شما باید چشم امید به بازی پرسپولیس- سپاهان داشته باشد.»، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما کاری به بازی حریف نداریم. ان‌شاءالله در این پنج فینال برنده و قهرمان می‌شویم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نکونام پس از توقف در تبریز: باد روی عملکرد ما تأثیرگذار بود

چ مه 1 , 2024
به گزارش مشرق، جواد نکونام در نشست خبری پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل تراکتور، اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی سخت و جانداری بود. می‌دانستیم بازی در خانه تراکتور سنگین است. هرچند شدت باد روی عملکرد ما در نیمه اول، در دفع توپ‌ها و...