دردسر قراردادهای عجیب فصل قبل، همچنان گریبانگیر استقلال

به گزارش مشرق، بازیکنان تیم فوتبال استقلال عصر روز گذشته درتمرین ریکاوری حاضر نشدند و امروز نیز در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان تمرین نوبت صبح را برگزار نکردند تا شرایط این تیم پیچیده تر از قبل باشد.

با وجود تغییرات زیاد مدیریت طی یکسال گذشته، مساله تامین منابع مالی بزرگترین مشکل مدیران قبلی باشگاه بود که اکنون گریبانگیر تیم مدیریتی جدید هم شده است و این اتفاق به خوبی و روشنی از پیش مشخص بود.

علی خطیر و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با وجود تلاش‌های گسترده برای حل مشکلات مالی تیم هنوز موفق به عملی کردن وعده‌هایشان نشده‌اند و این موضوع بیش از اینکه ناشی از عدم واریز پول به حساب باشگاه باشد، ناشی از قراردادهای عجیب و غریبی است که در ابتدای فصل گذشته توسط تیم نقل و انتقالاتی مدیرعامل وقت بسته شده‌اند.

گفته می‌شود از حدود ۳۰۰ میلیارد سقف بودجه باشگاه استقلال، به خاطر قراردادهای بسته شده در ابتدای فصل گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پر می‌شود و با احتساب قراردادهای اعضای کادرفنی جدید، جای زیادی برای قرارداد بازیکنان جدید مانند مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان باقی نمی‌ماند.

به این ترتیب مدیریت فعلی باشگاه استقلال با چالشی جدی روبروست که ممکن است در روزهای آینده سخت‌تر هم بشود. در حال حاضر بازیکنان استقلال طبق اعلام خودشان حدود ۵۰درصد قراردادهای فصل گذشته را دریافت کرده‌اند و با توجه به ارقام و بندهای عجیب قراردادها، مدیران مختلف توانایی تسویه حساب را نداشتند.

به هرحال باید دید که در روزهای پیش رو مذاکرات مدیران فعلی آبی‌ها با نهادها و اسپانسرهای مختلف چگونه پیش می‌رود. آیا آن‌ها می‌توانند با تامین منابع مالی گرهی از کلاف سردرگم باشگاه استقلال باز کنند یا اتفاقات دیگری خواهد افتاد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چرا توافق استقلال با این مدافع بهم خورد؟

س جولای 25 , 2023
به گزارش مشرق، بعد از اینکه جواد نکونام رضایت داد استقلال قرارداد عارف غلامی را تمدید کند، این بازیکن بر سر دریافت ۱۵ میلیارد پول به اضافه ۳ میلیارد آپشن با آبی ها توافق کرد. اما بعد از کنسل شدن حضور چند بازیکن و در شرایطی که مدیران استقلال به شدت...