درخواست نجومی نائوچیکو از استقلال

به گزارش مشرق، اگرچه استقلال در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های ایران قرار دارد اما کمبود یک هافبک درجه اول در ترکیب تیم احساس می‌شود. در این راستا، فرهاد مجیدی در نظر دارد با جذب بازیکن خارجی این مشکل را برطرف کند.

کارلوس ویسنته هافبک برزیلی، گزینه اصلی مجیدی برای تقویت خط میانی این تیم است و او از مدیران باشگاه استقلال خواسته این بازیکن را برای نیم فصل دوم لیگ برتر جذب کنند.

کارلوس، فوتبالیست خلاق و توانمندی است که در سری ب برزیل و برای تیم نائوچیکو بازی می‌کند و تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد.

این بازیکن برزیلی متولد ۱۰ مه ۱۹۹۶ است و سابقه بازی در باشگاه‌های تنریف، فوئنلا برادا، گرانادا و ویسوا کراکوف را در کارنامه‌اش دارد.

درخواست نجومی نائوچیکو برای انتقال قرضی کارلوس به استقلال

کارلوس در ابتدای لیگ نیز در فهرست استقلال قرار اما با توجه به داخواست مالی این بازیکن انتقال بزرگ صورت نگرفت تا او قراردادش را با باشگاه برزیلی تمدید کند. البته در آن روزها مصطفی آجورلو تازه سکان مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده گرفته بود و این باشگاه با مشکلات عدیده‌ای روبرو بود و امکان جذب وجود نداشت.

بیشتر بخوانید:

هافبک میانی جدید استقلال از برزیل می‌آید

کارلوس در سه سال گذشته یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان نائوچیکو بوده که پیراهن شماره ۱۰ را بر تن کرده کرده است. او در این فصل نیز نیز عملکرد خوبی داشته و طبق اطلاعات سایت سوفا اسکور، ارزشمندترین بازیکن سری B برزیل محسوب می‌شود.

وی تا اینجای کار ۴۴ بازی برای نائوچیکو انجام داده و ۱۱ گل به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل داده است.

درخواست نجومی نائوچیکو برای انتقال قرضی کارلوس به استقلال

باشگاه استقلال تلاش می‌کند کارلوس را به خدمت بگیرد اما جذب او نه تنها کار راحتی نیست بلکه هزینه‌های زیادی را به باشگاه تحمیل خواهد کرد. باشگاه نائوچیکو برای انتقال قرضی این بازیکن برای نیم فصل دوم لیگ برتر مبلغ ۴۵۰ هزار دلار درخواست کرده است رقمی که باید دستمزد کارلوس را نیز به آن اضافه کرد!

البته باشگاه استقلال به دنبال این است کارلوس را به صورت دائمی جذب کنند. مذاکرات مقدماتی میان مدیران آبی‌پوش و همتایان برزیلی در حال انجام است.

درخواست نجومی نائوچیکو برای انتقال قرضی کارلوس به استقلال

به طور حتم بازیکنی با خصوصیات فنی کارلوس که یکی از بهترینهای لیگ ب برزیل محسوب می‌شود حداقل سالی۶۰۰ هزار دلار طلب خواهد کرد.

به هر حال مذاکرات میان باشگاه استقلال و نائوچیکو ادامه دارد و به زودی تکلیف این بازیکن برزیلی مشخص خواهد شد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ مقصران حذف سرخابی‌ها معرفی شدند

چ ژانویه 12 , 2022
فیلم/ مقصران حذف سرخابی‌ها معرفی شدند - مشرق نیوز ...