درخواست از باشگاه استقلال/ با جدایی سرمربی تیم قهرمان مخالفت کنید؛ گناه هوادار مظلوم چیست!؟

فرهاد مجیدی

مدیریت باشگاه استقلال با توجه به قرارداد 3 ساله فرهاد مجیدی با باشگاه با جدایی او مخالفت کند.

   

به گزارش استقلال نیوز، پس از پست خداحافظی فرهاد مجیدی شاهد رفتارهای عجیب از سوی عده ای از رسانه های هواداری هستیم که به سرعت سطح توقعات خود را تغییر داده و خواهان مربی خارجی به جای سرمربی موفق تیم استقلال هستند.

پست ساعات قبل کانال رسمی باشگاه که بررسی درخواست فرهاد مجیدی و تصمیم نهایی را به 24 ساعت آینده موکول کرده است نشان می دهد که مدیران استقلال نیز خود در تصمیمشان مردد هستند.

اینکه فرهاد مجیدی مطمئنا بابت اتفاقی ناراحت و چنین تصمیمی گرفته است بر کسی پوشیده نیست وگرنه سرمربی موفقی که تا هفته های قبل وعده قهرمانی آسیا را به هواداران می داد چگونه به یکباره چنین تصمیمی گرفته است؟

اگر شایعات فضای مجازی مبنی بر تحت فشار قراردادن فرهاد مجیدی از سوی نهادهای مختلف برای استعفا درست باشد یا حتی اگر اختلافی میان کادرفنی و مدیریتی ایجاد شده باشد نقش هیات مدیره  موافقت با حذف سرمربی موفق تیم قهرمان است؟

چرا اینقدر راحت بازیچه تعدادی از کانال هواداری(که منشا آن به کانال های رقیب متصل می شود) شده و سریعا از مطالبه اصلی خود مبنی بر ثبات صرف نظر می کنیم؟

مدیریت باشگاه استقلال اگر می خواهد کارنامه موفق خود را به خوبی تثبیت کند باید حفظ کادرفنی در دستور کار قرار داده و مانع جدایی فرهاد مجیدی شود.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

ما به این ها نباختیم اما.. به خوده فرهاد باختیم، بد هم باختیم!

باشگاه استقلال اطلاعیه صادر کرد/ ما هم ناراحت و غمگین هستیم؛ 24 ساعت زمان می خواهیم!

فرهاد مجیدی با هواداران استقلال خداحافظی کرد/ امارات مقصد جدید سرمربی نباز!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کارلوس کی‌روش‌ها را گزینه نخست هدایت استقلال(تاج) بزرگ کنید..

پ ژوئن 2 , 2022
تیم فوتبال استقلال(تاج) مربی بزرگ می‌خواهد نه مربی متوسط امتحان پس داده ناموفق. به گزارش استقلال نیوز، آیا با اعلام جدایی فرهاد مجیدی، مربی بزرگ بدون تیم می خواهید؟ نام کارلوس کی‌روش کاملا آشناست. آیا او خارج از دسترس است؟ قطعا خیر، او عاشق ک...