داور دربی بودم اما به خاطر خصومت شخصی «زیر آبم» را زدند

به گزارش مشرق، رضا کرمانشاهی درباره انتخاب محمدحسین زاهدی‌فرد به عنوان داور دربی نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال اظهار داشت: کمیته تخصصی داوران پس از ارزیابی عملکردم در دیدارهای گذشته، من را به عنوان داور دربی انتخاب کرد. انتخاب بنده به عنوان داور به مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ارسال شد و ایشان هم تأیید کردند، اما آقای سهرابی در دپارتمان داوری به دلیل خصوصت شخصی و مشکلی که با اسماعیل صفیری رئیس کمیته داوران داشت، «زیر آب» من را در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال زد.

بیشتر بخوانید:

داور دربی جام حذفی مشخص شد/ ناظمی قاضی دیدار تراکتور و نفت مسجد سلیمان

وی افزود: سهرابی یک هفته گذشته در محفل خصوصی گفته بود که من باید داوران را انتخاب کنم، در صورتی که به او اجازه چینش داوران داده نمی‌شد. متأسفانه در 20 دقیقه داور دربی را انتخاب کردند. دست‌های پشت پرده فوتبال اینها هستند، نه ما داوران. تیم‌ها باید بدانند ما داوران دست‌های پشت پرده نیستیم و آب از سرچشمه کثیف است.

داور فوتبال کشورمان با ناراحتی از اتفاقات رخ داده، خاطرنشان کرد: فردا (دوشنبه) ساعت 12 به همراه نماینده مجلس پاکدشت به فدراسیون فوتبال خواهم رفت تا از حقم دفاع کنم. در فدراسیون یکسری صحبت‌ها را مطرح خواهم کرد تا برخی مسائل برای همه مشخص شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش مجیدی به عذرخواهی بازیکنان خاطی

ی آگوست 23 , 2020
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال اعلام کرد: پیرو درخواست بزرگان و بازیکنان با تجربه تیم فوتبال استقلال و اعضای کادرفنی این تیم از سرمربی آبی‌ها، فرهاد مجیدی با بازگشت محمد دانشگر و فرشید باقری به تمرینات تیم فوتبال استقلال موافقت کرد. این در شرایطی ا...