خلیل‌زاده خبر داد/ پنجره استقلال دوشنبه یا سه‌شنبه باز خواهد شد

اسماعیل خلیل زاده

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در مورد پرداخت بدهی‌های این باشگاه اطلاع‌رسانی کرد.

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) طبق رسمی که جدیدا اعضای هیات‌مدیره این باشگاه باب کرده‌اند در صفحه شخصی اینستاگرام خود در مورد پرداخت بدهی‌های باشگاه استقلال به پاختاکور، جپاروف و وینفرید شفر اطلاع‌رسانی کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید:

استوری اسماعیل خلیلزاده

سلام خدمت هواداران عزیز استقلال

به کمک اعضای هیات مدیره و سرپرست محترم باشگاه استقلال، کل بدهی‌های وینفرید شفر، باشگاه پاختاکور ازبکستان و سرور جپاروف پرداخت شد و تاییدیه آن نیز به دست ما و باشگاه رسید.با توجه به تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه فیفا، پنجره نقل و انتقالات استقلال دوشنبه یا نهایت سه‌شنبه باز خواهد شد.به امید موفقیت برای تیم دو ستاره استقلال در مسابقات فصل پیش رو.

به گزارش استقلال نیوز، شان و جایگاه باشگاه بزرگ استقلال بالاتر از آن است که اعضای هیات مدیره برای جذب فالور به جای اطلاع‌رسانی در صفحات مجازی رسمی باشگاه در اینستاگرام و تلگرام، در صفحات شخصی خود اقدام به اطلاع‌رسانی کنند. امیدواریم این رسم غیر معمول و زشت به زودی ریشه‌کن شود.

 اخبار باشگاه استقلال

         


 مطالب مرتبط:

وعده خلیل زاده در خصوص بازگشت شیخ و میلیچ/ وضعیت شفر نامعلوم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دوست صمیمی مدافع هافبک کروات استقلال خبر داد/ هروویه میلیچ شنبه در تهران!

ج اکتبر 30 , 2020
به احتمال زیاد مدافع هافبک چپ پا و کروات تیم فوتبال استقلال اوایل هفته آینده به ایران باز می‌گردد.     به گزارش استقلال نیوز، هروویه میلیچ مدافع هافبک کروات باشگاه استقلال(تاج) که دوستداران زیادی در ایران دارد در هفته‌های گذشته ...