خسرو حیدری: در لیگ قهرمانان همه از نام استقلال ترس دارند؛ گروه مرگ برای استقلال معنی ندارد

خسرو حیدری

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: ترس برای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا معنی ندارد آن هم وقتی که نام استقلال برای حریفان باعث ترس و وحشت است.

به گزارش استقلال نیوز، خسرو حیدری دفاع راست استقلال که در نیم فصل اول به دلیل مصدومیت بیشتر بازی های این تیم را از دست داد در گفتگو با جماران صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بهبود شرایط استقلال در بازی های پایانی نیم فصل اول

خدا را شکر. شرایط تیم دارد رفته به رفته بهتر شد. قطعا کمی مشکل داریم اما شک نداشته باشید که با شروع لیگ بازی به بازی داریم بهتر می شویم. این را هم در نظر بگیرید که ما بدشانسی های زیادی آورده ایم؛ ضمن اینکه در وضعیتی که روال نتیجه گیری استقلال خوب شده بود، لیگ هم برای مدت طولانی تعطیل شد. اما شک نداشته باشید که همه چیز بهتر خواهد شد.

* همگروهی با تیم های مدعی و گران قیمت در لیگ قهرمانان آسیا

همه تیم ها در آسیا قدرتمند هستند و اصلا حریف آسانی وجود ندارد. نمی شود گفت فلان تیم ساده است و فلان تیم دشوار. البته تیم هایی مثل الهلال و الدحیل و العین همیشه با تمام قدرت به رقابت ها می آیند و این بازی ها را فوق العاده مشکل می کند.

* بزرگی و قدرت استقلال در آسیا

قطعا همین طور است. کار مقابل آنها سخت است، همانطور که بازی مقابل استقلال هم برای این تیم ها سخت خواهد بود. ما از نام هیچ حریفی نمی ترسیم و با تمام قدرت در همه بازی ها به میدان می رویم. انشاءالله بتوانیم در آسیا نتایج خوبی به دست بیاوریم.

*  صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان 

سال گذشته وقتی گروه بندی آسیا صورت گرفت همه فکر می کردند استقلال شانسی برای صعود ندارد و نمی تواند از گروهش بالا برود ولی ما به این حرف ها توجهی نداشتیم چون هدفمان این بود که بتوانیم صعود کنیم و به مراحل بالاتر برسیم. دیدید که با وجود آن گروه سخت توانستیم از گروهمان بالا برویم. امسال هم درست است می گویند قرعه استقلال خیلی سخت است و سخت ترین قرعه آسیاست اما ما باز هم به این مسایل توجه نداریم و هدفمان این است که انشالله بتوانیم از گروه بالا برویم.

 * صحبت پایانی:

هدف ما امسال موفقیت در آسیاست و دوست داریم از سال گذشته بهتر عمل کنیم. منتهی بازی به بازی جلو می رویم. اولین هدفمان این است که  گام به گام پیش برویم تا انشاءالله در لیگ قهرمانان آسیا هم با روحیه و آمادگی بالاتری حاضر شده و نهایتا از گروهمان صعود کنیم.

اخبار استقلال


اخبار مرتبط:

خسرو حیدری: بهتر است سید جلال صحبت کند نه بیرانوند؛ با این داوری ها باید برای مساوی بازی را آغاز کنیم

 خسرو حیدری: تشخیص میزان مصدومیتم اشتباه بود؛ استقلال از سمت وزارت ورزش حمایت نشد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علی فتح الله زاده: کمیته داوران به فکر آبروی خودش باشد؛ با بحث خصوصی سازی میخواهند استقلال را نابود کنند

س دسامبر 25 , 2018
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: نیوما&#...