خدامرادی: در آکادمی باشگاه استقلال رشد کردم؛ مجیدی به من گفت از عملکردت راضی هستم

خدامرادی

بازیکن جوان استقلال گفت: در آکادمی بزرگ استقلال رشد کردم و امروز برای تیم محبوبم بازی می کنم و این را مدیون اصغر جاجیلو هستم که نقش زیادی در موفقیت من داشت.

به گزارش استقلال نیوز، امیر حسین خدامرادی بازیکن جوان تیم استقلال در گفتگو با میزان در خصوص شرایط خودش و همچنین بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگ استقلال، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید: 

* در آکادمی باشگاه استقلال رشد کردم

من اصالتاً همدانی هستم، اما در تهران زندگی می‌کنیم. من در آکادمی باشگاه استقلال رشد کردم و پس از آن می‌خواستم به تیم دیگری بروم که اصغر حاجیلو، مدیر آکادمی من را به تیم استقلال آورد و نقش زیادی در موفقیت‌ام داشت.

* بازیکنان بزرگ استقلال خیلی به من کمک کردند

در بازی با صنعت نفت استرس نداشتم و بعد از دیدار با تراکتور، این دومین بازی من بود و استرس‌ام از بازی اول خیلی کمتر بود. بازیکنان بزرگ استقلال خیلی به من کمک کردند تا در این تیم شرایط خوبی داشته باشم.

* مجیدی به من گفت از عملکردت راضی هستم

مجیدی بعد از بازی با صنعت نفت گفت که از عملکردم راضی بوده و در رختکن با وریا غفوری هم که به جای او بازی کردم صحبت کردم. در استقلال بازیکنان باتجربه کمک زیادی به من می‌کنند تا وضعیت خوبی در تیم داشته باشم و فشاری روی من نیست.

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پاشازاده فرار رو به جلو نکند

ی جولای 19 , 2020
به گزارش مشرق، علیرضا ابراهیمی در مورد پیروزی 4 بر2 گل‌گهر مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: در سه بازی بعد از تعطیلات کرونا نتیجه نگرفتیم و به همین دلیل شرایط تیم خوب نبود. قبل از تعطیلات کرونا، استقلال و صنعت نفت را بردیم و می‌توانستیم سپاهان را هم بب...