حواشی پیش از دیدار استقلال مقابل نساجی قائمشهر؛ یک ساعت تا بازی 500 استقلالی!

حواشی دیدار استقلال و نساجی قائمشهر

هواداران نساجی مازندران در مقابل در اصلی ورزشگاه آزادی توسط یک پلاکارد پیامی را به هواداران دادند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال تهران و نساجی قائمشهر از ساعت 19:00 امروز شنبه(25 اسفند 97) از هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

حواشی دیدار استقلال و نساجی قائمشهر

* اقلام هواداری تیم نساجی در اطراف ورزشگاه آزادی به فروش می‌رسند که با توجه به رنگ قرمز آنها و قرار گرفتن در کنار پرچم‌های آبی توجه همگان را جلب کرده است.

* تعدادی از هواداران نساجی مقابل در غربی ورزشگاه آزادی اقدام به گرفتن عکس یادگاری کردند و پلاکاردی را با خود آوردند که روی آن پیغامی خطاب به هواداران استقلال و پرسپولیس نوشته شده است.

حواشی دیدار استقلال و نساجی قائمشهر

* حدود ۱۰۰ هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی حاضر هستند ضمن اینکه تعداد هواداران استقلال نیز در فاصله حدود یک ساعت مانده به آغاز بازی به ۵۰۰ نفر می‌رسد.

* سه هوادار کودک استقلالی که با خود پرچم‌های آبی را حمل می‌کردند هنگام ورود به ورزشگاه در کنار هم راه می‌رفتند که منظره جالبی را به وجود آورده بودند.

*‌ فروشگاه هواداری استقلال و پرسپولیس که همواره در بازی‌های دربی مشتریان زیادی دارد طبق معمول در این بازی نیز تعطیل بود و فعالیتی نداشت.

*‌ پیش از آغاز بازی پخش آهنگ‌های شاد از بلندگوهای ورزشگاه برنامه‌ای است که برای سرگرم کردن هواداران دو تیم در نظر گرفته شده است.

* امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران با چاپ و نصب اطلاعیه‌ای در مورد مضرات مصرف سیگار پیامی را خطاب به تماشاگران فوتبال منتشر کرده است.

*‌ معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران در ورزشگاه حاضر شده است.

در حال بروز رسانی. . . 

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمود فکری: استقلال به تازگی خیلی خوب بازی می‌کند؛ امیدوارم قهرمان لیگ برتر شویم

ش مارس 16 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تمرکز کادر فن&...