حمله وکیل جدید استقلال به معاون اخراجی

به گزارش مشرق، احسان حیدری شهباز - معاون حقوقی جدید باشگاه استقلال، درباره حضورش در مجموعه باشگاه استقلال اظهار داشت: باعث افتخار است که در این مجموعه بزرگ و با سابقه مشغول به کار شدم. امیدوارم بتوانم گوشه ای از مشکلات باشگاه پرطرفدار استقلال را برطرف کنم.

وی در این باره که آیا پیش از این در چنین فضایی فعالیت کرده یا نه توضیح داد: قبلاً کارهای حقوقی در عرصه ورزشی را انجام داده‌ام. البته رشته تحصیلی من حقوق عمومی بوده ولی تجربیات زیادی در امور کارهای ورزشی در کارنامه ام وجود دارد.

معاون جدید باشگاه استقلال در پاسخ به این موضوع که آیا می دانید وارد چه عرصه ای شده اید که هم می تواند باعث پیشرفت چشمگیرتان باشد و هم ممکن است تبعات زیادی برایتان ایجاد کند خاطرنشان کرد: هدف من از حضور در این عرصه پیشرفت نبوده چون شکرخدا پیشرفت‌های خودم در کار حقوقی را پیش از این داشته ام. هدف اصلی من از حضور در کنار آقای کریمی و دوستان در باشگاه استقلال این است که بتوانم خدمتی به مجموعه بزرگ باشگاه استقلال کرده باشم. هدف من حل مشکلات این مجموعه است.

این وکیل پایه یک دادگستری، در ارتباط با این که منظورش از مشکلات چه نوع مشکلاتی است توضیح داد: در باشگاه استقلال هم مشکلات مالی وجود دارد هم مشکلات بین المللی که همه در زمینه مسائل حقوقی قابل بررسی هستند.

حیدری شهباز درباره هدف اصلی اش از ورود به این عرصه تصریح کرد: البته باید تأکید کنم هدف من از ورود به این عرصه این است که بتوانیم سیستم حقوقی باشگاه استقلال را واقعاً سیستماتیک کنیم. چرا که پیش از این، چنین سیستمی در مجموعه باشگاه استقلال وجود نداشته و شخص محور بوده است. اما در صحبت با آقای حجت کریمی تصمیم بر این شد که از این پس مجموعه حقوقی استقلال را سیستم محور کنیم.

حیدری شهباز در این خصوص که از چه زمانی همکاری اش با باشگاه استقلال را استارت می زند توضیح داد: از همین امروز همکاری‌ام با باشگاه استقلال آغاز شده و با بررسی پرونده های حقوقی باشگاه تلاش می کنیم تا یک به یک همه آنها را به سرانجام برسانیم. می خواهیم به تمام پرونده‌ها ورود کنیم و همگی را به نحو احسن و به شکلی که منافع باشگاه استقلال به بهترین وجه حفظ شود آنها را به پایان برسانیم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باشگاه استقلال گمانه زنی های رسانه ای لیست ورود و خروج آبی ‌پوشان را تکذیب کرد

پ مه 11 , 2023
باشگاه استقلال(تاج) در خصوص شایعات نقل و انتفالات واکنش نشان داد.  به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال(تاج) شایعات و گمانه زنی‌های مطرح شده در خصوص لیست ورود و خروج بازیکنان، صحت نداشته و کاملا نادرست است. در ح...