حمایت نماینده هلدینگ خلیج‌فارس از جواد نکونام!

جواد نکونام

احمد شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) و نماینده هلدینگ خلیج‌فارس از جواد نکونام حمایت کرد. 

به گزارش استقلال نیوز، احمد شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه، صحبت هایی کرد، که در ادامه می‌خوانید:

  

* صخبت اول؟

هیات مدیره باشگاه استقلال تمام قد حامی سرمربی تیم جناب آقای جواد نکونام بوده و هیچ مقامی در مجموعه باشگاه حق اظهارنظر در خصوص سرمربی تیم را ندارد.

* اظهارت اخیر برخی افراد در خصوص سرمربی محترم؟

قطعا این رفتار مورد قبول هیات مدیره باشگاه استقلال نیست و در این خصوص مدیرعامل محترم باید در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش استقلال نیوز، احمد شهریاری با اشاره به دیدار حساس استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، ضمن تاکید مجدد بر حفظ آرامش و پرهیز از هرگونه رفتار حاشیه ساز برای مجموعه تیم فوتبال استقلال خطاب به هواداران باشگاه گفت: 

امید است هواداران باشگاه استقلال با هوشمندی و ذکاوت در این مقطع حساس با پرهیز از حواشی کاذب با همدلی و اتحاد به دنبال کسب موفقیتی بزرگ باشند تا بازیکنان استقلال با تلاش کادر فنی از بازی حساس پیش رو سربلند بیرون بیایند. همدلی رمز موفقیت هر مجموعه بزرگ است.

  

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

جواد نکونام پاسخ مصاحبه حق دوست را داد/ نقطه‌به‌نقطه صحبت‌های حق دوست را خود مدیرعامل گفته بود؛ حاضرم من نباشم، اما استقلال موفق شود

طوفان داوود حق دوست بر علیه جواد نکونام/ اول فصل پیشنهاد دستیار خارجی دادیم اما سرمربی تیم قبول نکرد!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

این دربی سرنوشت سرمربی و مدیرعامل استقلال را روشن می‌کند

ی سپتامبر 22 , 2024
به گزارش مشرق، ادموند اختر بازیکن اسبق تیم استقلال در ارتباط با دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران و حضور کوین یامگا بازیکن پیشین استقلال با وضعیت جدید به لحاظ چشمش اظهار داشت: ای کاش این بازیکن را از دست نمی‌دادیم! ای کاش این رفتار را با کوین...